Містобудування та територіальне планування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Особливості формування комплексів соціального житла в україні (завдання та пропозиції)
    (КНУБА, 2009) Бачинська, Л. Г.; Доросевич, Т. В.
    В статті розглянуто особливості проектування комплексів соціального житла. Надані рекомендації щодо містобудівних аспектів формування комплексу, структури споруд, квартири та використання конструктивної системи.
  • Документ
    Чинники, що впливають на міську індивідуальну малоповерхову забудову, що росте, з зоною підприємницької діяльності
    (КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Запорожченко, О. Ю.
    Розглянуто чинники, що визначають архітектуру індивідуального малоповерхового міського житла із зоною підприємницької діяльності, розташованої на ділянці, яке повинно змінюватися відповідно до динаміки потреб родини.
  • Документ
    Модель функциональной организации городского усадебного жилища для Сьерра-Леоне
    (КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Пайн, С. Г.
    В статье предлагается модель функционального зонирования малоэтажного городского жилища для Сьерра-Леоне, расположенного на индивидуальном участке, в которой учтены особенности климата, быта, национальных и религиозных традиций местного населения. Выявлено, что усадьба представляет собой единый комплекс жилища – дом и участок, определены принципы ее формирования.
  • Документ
    Модель функціонально-планувальної організації та методика проектування міського малоповерхового житла, що розвивається
    (КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Запорожченко, О. Ю.
    В статті розглянуті особливості формування моделі функціонально-планувальної організації міського малоповерхового житла, що розвивається у часі разом зі змінами, котрі відбуваються у родині забудовників, для забудови індивідуальних ділянок приватної власності. За моделлю виділені основні складові – житловий блок та комплекс індивідуальної малоповерхової забудови. Також запропонована методика формування малоповерхової забудови, основною частиною якої є передпроектний аналіз.
  • Документ
    Школа як центр мікрорайону: комунікаційно-функціональний зв’язок
    (КНУБА, 2011) Бачинська, Л. Г.
    Розглянуто додаткову роль середньої школи як мікрорайонного культурно-просвітницького центру і її рекреаційна функція у єдності з внутрішньомікрорайонною пішохідною системою.
  • Документ
    Науково-дослідна складова у комплексній підготовці архітекторів
    (КНУБА, 2019) Бачинська, Л. Г.
    Проблема, котрій присвячена стаття, обумовлена специфікою навчання студентів-архітекторів у вищому навчальному закладі, яка міститься в отриманні знань, умінь та навичок у професійно-проектному та творчому напрямках. Головне спрямування професійної діяльності фахівця – це архітектурне проектування, яке акумулює здатність до творчості, а також знання фундаментальних та інженерно-технічних наук, що потребують логіки мислення. Потреби логічної побудови архітектурного об’єкта відрізняють архітектурну діяльність від інших видів зображувального мистецтва і проявляються у точності дій, уявлень про закономірність і зв'язок окремих процесів між собою і багатьох інших якостях. Визначена актуальність проблеми сполучення як навчання архітектурно-проектній справі, так і науковій діяльності, що міститься у поєднанні архітектурно-творчих завдань з логікою створення побудови архітектурно-містобудівного об’єкту за певними етапами. Отже, професійно-проектний і творчий напрямки діяльності архітектора базуються на проведенні наукових досліджень. На сьогодні в зв’язку із ущільненням часу і прискоренням темпів життя, відбувається ускладнення соціальних і особистністних потреб сучасної людини, різноманіття видів її діяльності та форм і напрямків освіти, а також змінення її мислення, її оцінки сьогодення, стану соціуму і простору, в якому вона перебуває. Тому формування здатності до наукового аналізу фахівцівархітекторів з врахуванням сучасних соціальних потреб є конче необхідним. Для з’ясування особливостей навчального процесу архітекторів запропонований метод порівняльного аналізу архітектурно-творчої діяльності з науково-дослідною. Розібрані етапи виконання архітектурного проекту, які є спільними за послідовністю та змістом з науково-дослідними роботами. В статті також розглянуті різноманітні форми наукової праці студентів у навчальний і позанавчальний час і запропоновано будувати комплексну програму паралельного творчо-наукового навчання за обширними темами.