Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Особливості формування комплексів соціального житла в україні (завдання та пропозиції)(КНУБА, 2009) Бачинська, Л. Г.; Доросевич, Т. В.В статті розглянуто особливості проектування комплексів соціального житла. Надані рекомендації щодо містобудівних аспектів формування комплексу, структури споруд, квартири та використання конструктивної системи.Документ Чинники, що впливають на міську індивідуальну малоповерхову забудову, що росте, з зоною підприємницької діяльності(КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Запорожченко, О. Ю.Розглянуто чинники, що визначають архітектуру індивідуального малоповерхового міського житла із зоною підприємницької діяльності, розташованої на ділянці, яке повинно змінюватися відповідно до динаміки потреб родини.Документ Модель функциональной организации городского усадебного жилища для Сьерра-Леоне(КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Пайн, С. Г.В статье предлагается модель функционального зонирования малоэтажного городского жилища для Сьерра-Леоне, расположенного на индивидуальном участке, в которой учтены особенности климата, быта, национальных и религиозных традиций местного населения. Выявлено, что усадьба представляет собой единый комплекс жилища – дом и участок, определены принципы ее формирования.Документ Модель функціонально-планувальної організації та методика проектування міського малоповерхового житла, що розвивається(КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Запорожченко, О. Ю.В статті розглянуті особливості формування моделі функціонально-планувальної організації міського малоповерхового житла, що розвивається у часі разом зі змінами, котрі відбуваються у родині забудовників, для забудови індивідуальних ділянок приватної власності. За моделлю виділені основні складові – житловий блок та комплекс індивідуальної малоповерхової забудови. Також запропонована методика формування малоповерхової забудови, основною частиною якої є передпроектний аналіз.Документ Школа як центр мікрорайону: комунікаційно-функціональний зв’язок(КНУБА, 2011) Бачинська, Л. Г.Розглянуто додаткову роль середньої школи як мікрорайонного культурно-просвітницького центру і її рекреаційна функція у єдності з внутрішньомікрорайонною пішохідною системою.Документ Науково-дослідна складова у комплексній підготовці архітекторів(КНУБА, 2019) Бачинська, Л. Г.Проблема, котрій присвячена стаття, обумовлена специфікою навчання студентів-архітекторів у вищому навчальному закладі, яка міститься в отриманні знань, умінь та навичок у професійно-проектному та творчому напрямках. Головне спрямування професійної діяльності фахівця – це архітектурне проектування, яке акумулює здатність до творчості, а також знання фундаментальних та інженерно-технічних наук, що потребують логіки мислення. Потреби логічної побудови архітектурного об’єкта відрізняють архітектурну діяльність від інших видів зображувального мистецтва і проявляються у точності дій, уявлень про закономірність і зв'язок окремих процесів між собою і багатьох інших якостях. Визначена актуальність проблеми сполучення як навчання архітектурно-проектній справі, так і науковій діяльності, що міститься у поєднанні архітектурно-творчих завдань з логікою створення побудови архітектурно-містобудівного об’єкту за певними етапами. Отже, професійно-проектний і творчий напрямки діяльності архітектора базуються на проведенні наукових досліджень. На сьогодні в зв’язку із ущільненням часу і прискоренням темпів життя, відбувається ускладнення соціальних і особистністних потреб сучасної людини, різноманіття видів її діяльності та форм і напрямків освіти, а також змінення її мислення, її оцінки сьогодення, стану соціуму і простору, в якому вона перебуває. Тому формування здатності до наукового аналізу фахівцівархітекторів з врахуванням сучасних соціальних потреб є конче необхідним. Для з’ясування особливостей навчального процесу архітекторів запропонований метод порівняльного аналізу архітектурно-творчої діяльності з науково-дослідною. Розібрані етапи виконання архітектурного проекту, які є спільними за послідовністю та змістом з науково-дослідними роботами. В статті також розглянуті різноманітні форми наукової праці студентів у навчальний і позанавчальний час і запропоновано будувати комплексну програму паралельного творчо-наукового навчання за обширними темами.