2018
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1201
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Регіональна політика та місцеве самоврядування в Україні: історичний аспект(Бескиди, 2018) Пилипенко, Олександр ЄвгенійовичКоріння місцевого самоврядування виходить з територіальної сусідської общини стародавніх слов’ян. Кожна община вела свої справи самостійно і в межах наявних матеріальних ресурсів. В період Київської Русі набуває розвитку громадянське самоврядування, яке розвивалось на основі звичаєвого права. Основним його елементом було віче.Для вічової організації управління характерним був чіткий розподіл повноважень між вічем та обраними органами. На вічах обиралися посадові особи, вирішувалися найважливіші фінансові питання (встановлювалися та розподілялися податки), питання війни і миру, здійснювали вищу судову владу. До відання війта та інших посадових осіб самоврядування належали судочинство, адміністративне управління, збір податків тощо. Суб'єктом міського самоврядування виступала міська громада, а сільського - сільська громада (верв).Документ Роль місцевого самоврядування в будівництві та реформуванні житлово-комунального господарства(Бескиди, 2018) Ярощук, Інна ВолодимирівнаЗа ринкових умов концептуальні засади та практичні механізми ефективного управління процесами стабілізації діяльності житлово- комунальної сфери в системі управління та місцевого самоврядування потребують подальшого дослідження, оскільки докорінно змінилися внутрішні і зовнішні умови функціонування ЖКГ. Поступово, в міру продовження економічних реформ, здійснюватиметься перерозподіл функцій між органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами й організаціями у сфері будівництва, реконструкції та утримання житла з метою їх децентралізації.Документ Динаміка об'єднаних територіальних громад у Сумській області(Бескиди, 2018) Стогова, Ольга ВолодимирівнаУ квітні 2014 року була схвалена Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади, що стала основним концептуальним документом, що визначив засади децентралізації влади в Україні[1]. Для реалізації положень Концепції необхідно було внести відповідні зміни до Конституції України, а також розробити ряд нових законів.Зміни до Конституції мали створити можливість для формування виконавчих органів обласних та районних рад, щоб забезпечити самоврядування на рівні району та області, а не лише територіальної громади. Конституційного закріплення вимагала і переформатування місцевих державних адміністрацій в органи контрольно-наглядового типу, що є однією із базових засад децентралізації. Але необхідні зміни до Конституції не були прийняті через політичні обставиниі уряд розпочав реформу у межах чинних конституційних норм.