2018
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1201
Переглянути
Документ Cировина як важливий чинник формування якості і безпечності косметичних кремів(ПУЕТ, 2018) Зикова, К. О.; Юдічева, О. П.; Захарченко, П. В.Проаналізовано сировинний склад крему для обличчя, призначеного для нормальної і схильної до жирності шкіри, охарактеризовано вплив окремих компонентів на формування споживних властивостей і якості крему. Зроблено висновки, що у складі дослідного зразка є речовини, що заповнюють своїми частинками нерівності шкіри і дрібні зморшки, а також емульгаторами, згущувачами стабілізаторами кислотності, антибактеріальними речовинами, а також низкою натуральних рослинних екстрактів та ефірних олій, Під час вивчення складу крему парабенів не виявлено. Як консервант застосовано феноксіетанол (Phenoxyethanol), припускаємо, що він разом із іншими компонентами дослідного зразка крему (такими як Caprylyl glycol, Farnesol, 10-hydroxydecanoic acid, Camphor, Sodium salicylate тощо) і забезпечує його тривале зберігання.Документ Аналіз показників якості борошна пшеничного(ПУЕТ, 2018) Панасенко, Ю. Р.; Калашник, О. В.; Юдічева, О. П.Проаналізовано показник якості, за якими нормується визначають якість пшеничного борошна. Розглянуто харчові добавки, що дозволені для використання як поліпшувачі пшеничного борошна в Україні.Документ Аналіз інгредієнтного складу сухої молочної суміші «Малютка»(ПУЕТ, 2018) Юрченко, В. М.; Юдічева, О. П.; Захарченко, П. В.Вивчено особливості інгредієнтного складу сухої молочної суміші для дітей віком від народження до 6 місяців «Малютка» (виробник − ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування»). Зроблено висновки про те, що виробник враховує особливості травлення і обміну речовин діток до року. Для цього в суміші включають спеціальні компоненти (таурин, L-карнітин, інозитол, цинк), які допомагають організму малюка правильно розвиватися, покращувати роботу систем і органів, і боротися з інфекціямиДокумент Визначення узагальненого показника органолептичних властивостей перцю солодкого біофортифікованого(ПУЕТ, 2018) Юдічева, О. П.Під час розробки балової органолептичної оцінки біофортифікованих овочів було застосовано систему балової оцінки, що включає п’ять основних рівнів якості для оцінки кожного показника, що досліджується: 5 балів – відмінний рівень якості, 4 бали – добрий рівень якості, 3 бали – задовільний, 2 бали – незадовільний, 1 бал – продукт неякісний. За результатами проведених досліджень зразок біофортифікованого перцю солодкого сорту Золото скіфів отримав 4,88 бали (відмінна якість), контроль – 4,67 бали (відмінна якість). Отже, і дослідний, і контрольний зразок перцю солодкого мають відмінну якість і характеризуються високою кількістю балів. Разом з тим дегустатори відмітили, що біофортифіковаий перець солодкий має більш виражений перцевий аромат, що вплинув на сприйняття смаку і надав йому своєрідної гармонійності.Документ Використання гідрофобізуючих просочень та їх вплив на експлуатаційні та естетичні властивості керамічної цегли(ПУЕТ, 2018) Захарченко, П. В.; Огороднік, І. В.; Варшавець, П. Г.; Юдічева, О. П.; Присяжна, Д. Ю.Доведено, що після оброблення дослідних зразків керамічної цегли різними складами просочувань стало очевидно, що споживні властивості зразків покращились. Для зразків цегли, просоченої «Фасад 1» відмінною є поява сіруватого нальоту на поверхні більших зерен кварцу і деяких мікротріщин, що може бути пояснено появою плівки, утвореної складовими компонентами просочення, зміцнюючого поверхневий шар цегли. Під час використання просочення «Фасад-4» досягається комплексний ефект нейтралізації дії карбонатних включень, зменшення висолооутворень, зупинка капілярної дифузії. Дане просочення не утворює плівкового покриття, залишаючи матеріал паропроникним. Крім цього, спостерігається значне зростання експлуатаційних властивостей керамічних виробів: значне зниження водопоглинання, зростання міцності і морозостійкості.Документ Просування на ринку будівельних матеріалів за допомогою новітніх інтернет технологій(ПУЕТ, 2018) Токарев, М. П.; Захарченко, П. В.Обгрунтовано, що за допомогою ефектного маркетингу, інтерактивності та простоти використання під час створення інтернет магазину будівельних товарів, можна привернути велику кількість нових клієнтів, а якщо підключити ще й онлайн підтримку, то з даним магазином будуть працювати навіть ті, хто не звик до інформаційних технологій.