Навчально-методичні документи
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11228
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Основи менеджменту і маркетингу(КНУБА, 2024) Рижакова, Г. М; Яковенко, В. Б.; Івахненко, І. С.; Чуприна, Ю. А.; Поколенко, В. О.; Шпаков, А. В.; Приходько, Д. О.; Горбач, М. В.Викладено основні положення теорії управління, базовані на світових досягненнях і врахуванні практичного досвіду в сучасних умовах. Наведено структуру, склад організації та процесів управління, зв’язувальні процеси, функції управління, групову динаміку й керівництво, умови забезпечення ефективної діяльності організації. Адаптовано до застосування комп’ютерних технологій навчання. Призначено для студентів спеціальностей, 192 «Будівництво і цивільна інженерія», 073 «Менеджмент», 051 «Економіка» та 071 «Облік та оподаткування» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр».Документ Маркетинг(КНУБА, 2024) Марченко, С. М.; Дименко, Р. А.Містять вимоги та характеристику основних етапів виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг», вимоги до її змісту, перелік орієнтовних тем курсових робіт та зразки змісту. Наведено критерії оцінювання курсової роботи. Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.Документ Інформаційні системи маркетингу(КНУБА, 2024) Дименко, Р. А.; Марченко, С. М.; Романенко, О. В.Містять короткий зміст дисципліни «Інформаційні системи маркетингу» для практичного вивчення курсу. Наведено рекомендації для виконання розрахунково робіт за допомогою комп’ютера, завдання для індивідуальної роботи та методичні матеріали до її виконання з навчальної дисципліни «Інформаційні системи маркетингу. Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.Документ Маркетинг на ринку нерухомості(КНУБА, 2023) Огороднік, І. В.; Алавердян, Л. М.Містять вказівки до виконання індивідуальної роботи з кожної теми. Наведено перелік рекомендованої літератури до кожної теми. Призначено для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.Документ Інформаційні системи маркетингу: методичні вказівки до самостійної роботи(КНУБА, 2023) Дименко, Руслан Анатолійович; Марченко, Світлана Миколаївна; Романенко, Олеся ВалеріївнаМістять методичні рекомендації до підготовки тем та завдань, матеріали для самостійного виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Інформаційні системи маркетингу». Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр".