Навчально-методичні документи
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11228
Переглянути
558 результатів
Результат пошуку
Документ Землевпорядні вишукування та проєктування: конспект лекцій(КНУБА, 2024) Литвиненко, Ірина ВалеріϊвнаРозглянуто теоретичні основи землевпорядного проектування, розроблення землевпорядної документації, проектів територіального та внутрігосподарського землеустрою сільськогосподарських землеволодінь і землекористувань та основні напрямки організації та впорядкування орних земель, а також регіональні особливості землевпорядного проєктування та розробку проєктів зокремленого землевпорядкування. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» освітньої програми «Землеустрій і кадастр»Документ Інженерна геодезія: методичні вказівки до виконання лабораторних робіт(КНУБА, 2022) Ісаєв, Олександр Павлович; Гуляєв, Юрій Федорович; Циколенко, Олена ВасилівнаМістять порядок підготовки проекту забудови, рекомендовану літературу та вказівки для виконання конкретних лабораторних робіт. Наведено розрахунки розмічувальних величин під час перенесення проекту в натуру, приклади розв’язання завдань з виконання геодезичних робіт. Призначено для студентів, які навчаються за напрямом підготовки 193 «Геодезія та землеустрій».Документ Методика професійного навчання: методичні вказівки до вивчення курсу(КНУБА, 2022) Мороз, Ірина МихайлівнаМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять і самостійної роботи студентів, змістовні модулі, ключові слова тем, список літератури, а також вимоги до написання і оформленняіндивідуальних робіт. Призначено для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями).Документ Психологія: методичні вказівки до вивчення курсу(КНУБА, 2022) Мороз, Ірина МихайлівнаМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів, змістовні модулі, ключові слова тем, список літератури, а також вимоги до написання і оформлення індивідуальних робіт. Призначено для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями).Документ Методичні вказівки до педагогічної практики здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня(КНУБА, 2022) Руденко, Микола Васильович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник, Юрій СеменовичМістять інформацію щодо організації і проведення педагогічної практики на 1-му курсі магістратури, рекомендації щодо складання індивідуального завдання педагогічної практики за фаховим прямуванням, структуру і порядок ведення журналу педагогічної практики, складання звіту про педагогічну практику, обов’язки посадових осіб педагогічної практики, зразки анкет щодо організаційних аспектів і підведення підсумків педагогічної практики. Призначено для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 015 «Професійна освіта» спеціалізацій 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» і 015.34 «Професійна освіта (Машинобудування)».Документ Навчальна практика: методичні вказівки(КНУБА, 2022) Корчова, Галина Леонідівна; Мороз, Ірина МихайлівнаМістять інформацію щодо організації і проведення навчальної практики на першому курсі, рекомендації щодо структури і порядку ведення журналу навчальної практики, складання звіту про практику, обов’язки посадових осіб навчальної практики та підбиття підсумків практики. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями).Документ Навчально-педагогічна практика: методичні вказівки до проходження практики(КНУБА, 2022) Корчова, Галина Леонідівна; Мороз, Ірина МихайлівнаМістять інформацію щодо організації і проведення навчально-педагогічної практики на другому курсі, рекомендації щодо структури і порядку ведення журналу навчально-педагогічної практики, складання звіту про практику, обов’язки посадових осіб навчально-педагогічної практики та підбиття підсумків практики. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» спеціалізацій 015.31 «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)», 015.34 «Професійна освіта (Машинобудування)», 015.39 «Професійна освіта» (Цифрові технології).Документ Психологія і педагогіка вищої школи : методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни(КНУБА, 2023) Красильник, Юрій СеменовичМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять і самостійної підготовки, змістовні модулі, ключові слова тем, літературу для самостійної підготовки, а також вимоги до виконання та оформлення індивідуальних робіт (рефератів). Призначено для студентів спеціальності 191 «Архітектура та містобудування» з галузі знань 19 «Архітектура та будівництво».Документ Педагогічна практика: методичні вказівки до вивчення курсу(КНУБА, 2022) Корчова, Галина Леонідівна; Мороз, Ірина МихайлівнаМістять інформацію щодо організації і проведення педагогічної практики на четвертому курсі, рекомендації щодо структури і порядку ведення журналу педагогічної практики, складання звіту про практику, обов’язки посадових осіб педагогічної практики та підбиття підсумків практики. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта».Документ Педагогічна майстерність викладача професійної освіти: методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни(КНУБА, 2022) Красильник, Юрій СеменовичМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять і самостійної роботи, змістовні модулі, ключові слова тем, літературу для самостійного опрацювання, а також рекомендації до виконання й оформлення індивідуальних робіт (рефератів). Призначено для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка».