Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Загальні принципи формування та аналіз автоколивань у динамічних моделях вантажопідйомних кранів(КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.Сформульовані загальні принципи формування та аналізу можливих автоколивань у відомих динамічних моделях вантажопідйомних кранів. Отримані основні закономірності та виявлені фізичні механізми генерації автоколивань у межах моделі запропонованої В. І. Брауде, М. С. Тер-Мхітарова, яка застосовується для аналітичних розрахунків навантажень вантажопідйомних кранів.Документ Аналіз динаміки та хвилеутворень у системі "пантограф-електричний підвіс" вантажних електротролейвозів(КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.Проведено динамічний аналіз та досліджені можливі хвилеутворення у системі “панто¬граф - електричний піДвіс” вантажних електротролейвозів. Визначені умови, за яких хвилеутворення відсутні, а сили взаємодії у рухомому контакті не перевищують тих, що допустимі на розрив та прискорене зношування.Документ Новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеутворень у протяжних гірничих транспортних машинах(КНУБА, 2014) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.У статті запропоновано новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеу творень у протяжних гірничих транспортних машинах. Моделлю обрано подовжньо-деформівний пружний стрижень, що зв’язаний з основою силами сухого, в'язкого та нелінійно-в'язкого тертя.Документ Розрахункова схема та кінематичний аналіз нелінійних коливань вантажу при повороті стрілової системи вантажо-підйомного крана(КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.; Комоцька, С. Ю.У статті розглянута та обґрунтована розрахункова схема стрілової системи вантажопідйомного крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного повороту. Досліджений вплив відцентрових сил на нелінійні маятникові коливання вантажу на канаті. Сформульована й запропонована математична модель, яка є частиною узагальненої моделі вантажопідйомного крана, що функціонує у різноманітних режимах експлуатації. Встановлені зони безпечних амплітуд коливань і, відповідно, безпечних зон експлуатації таких кранів з позиції виключення порушень техніки безпеки при використанні стрілових систем кранів (мінімізація амплітуд нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті).Документ Концептуальні основи кінематичного аналізу лінійних дискретно-континуальних вібраційних систем: застосування інтегрального перетворення Лапласа(КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Почка, К.; Кравчук, В.; Діктерук, М.За допомогою інтегрального перетворення Лапласа отримано інтегральне зображення розв'язку крайової задачі для однорідного хвильового рівняння із врахуванням зовнішнього та внутрішнього тертя з типовими граничними умовами. При цьому в крайові умови входять друга та перша похідна по часовій змінній, а також перша похідна по просторовій змінній. Досліджено спектр задачі, виписані її головні розв'язки. Для горизонтального та вертикального деформування прошарку вібросистемою використані відповідні реологічні моделі оброблюваного матеріалу.