Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Документ
    Підвищення надійності мобільних машин з гідравлічним приводом
    (КНУБА, 2009) Пелевін, Л. Э.; Комоцька, С. Ю.
    В статті розроблено методику визначення оптимального часу випробувань гідропривода з використанням гідротестера.
  • Документ
    Методика моделювання роботи скребкового грунтоприбирача
    (КНУБА, 2011) Горбатюк, Є. В.; Комоцька, С. Ю.
    У статті подана розробка комбінованої фізико-математичної моделі скребкового грунтоприбирача, що дозволяє досліджувати його робочі процеси під час роботи на безківшових ланцюгових траншеєкопачах.
  • Документ
    Пристрій для різання поліетиленових труб
    (КНУБА, 2011) Абрашкевич, Ю. Д.; Комоцька, С. Ю.
    У статті викладені результати досліджень по розробці пристрою для механізованого різання поліетиленових труб діаметром до 400 мм.
  • Документ
    Розрахункова схема та кінематичний аналіз нелінійних коливань вантажу при повороті стрілової системи вантажо-підйомного крана
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.; Комоцька, С. Ю.
    У статті розглянута та обґрунтована розрахункова схема стрілової системи вантажопідйомного крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного повороту. Досліджений вплив відцентрових сил на нелінійні маятникові коливання вантажу на канаті. Сформульована й запропонована математична модель, яка є частиною узагальненої моделі вантажопідйомного крана, що функціонує у різноманітних режимах експлуатації. Встановлені зони безпечних амплітуд коливань і, відповідно, безпечних зон експлуатації таких кранів з позиції виключення порушень техніки безпеки при використанні стрілових систем кранів (мінімізація амплітуд нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті).
  • Документ
    Аналіз нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті мостового крана при вібраціях точки підвісу
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    У роботі розглянуті деякі закономірності кінематичних керувань рухами вантажопідйомних кранів. Проведений аналітичний розрахунок нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті мостового крана при вібраціях точки підвісу.
  • Документ
    Уточнений динамічний аналіз та мінімізація навантажень у канатах вантажопідйомних кранів
    (КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Наведений уточнений динамічний аналіз та оптимізація (мінімізація) навантажень у канатах вантажопідйомних кранів. Встановлені режими руху вантажу на канаті, за яких мінімізовані як коливання самого вантажу, так і пружні сили, котрі деформують канат. Як критерій якості руху обраний той, що мінімізує коефіцієнт динамічності.
  • Документ
    Оптимізація динамічних параметрів руху мостового крана у режимі пуску : аналіз впливу кранового візка з гнучким підвісом
    (КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Проведена оптимізація динамічних параметрів руху мостового крана, працюючого у режимі пуску. З'ясований вплив параметрів кранового візка з гнучким підвісом вантажу. Запропонований динамічний критерій оптимізації руху системи, за якого на якість руху системи «вантажний візок- канат-вантаж» впливає співвідношення мас вантажу та візка, частоти власних коливань. Результати розв'язку наведені у вигляді графічних залежностей.
  • Документ
    Дискретне моделювання і розробка вдосконалених режимів керування електромеханічною системою мостового крана
    (КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Запропонована двомасова дискретна модель для дослідження технологічних операцій підйому вантажу мостовим краном. Задля забезпечення раціональних експлуатаційних режимів керування електромеханічною системою мостового крана необхідно контролювати темп нарощування динамічних навантажень за заданої продуктивності підйомно-транспортуючого обладнання, що забезпечує мехатронна система, побудована на базі мікроконтроллерів. Отримані результати щодо показників якості перехідних процесів й раціоналізації швидкодії електромеханічної системи підйому вантажу мостового крана.
  • Документ
    Метод усереднення у нелінійних задачах оптимального управління маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Розвинута асимптотична методика розв'язку задач оптимального управління суттєво нелінійними маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана у випадку малих керуючих впливів. Внаслідок суттєвої нелінійності, тобто залежності частоти коливань від повільного вектора, система рівнянь відповідної крайової задачі не має стандартного виду. За деяких додаткових припущень вдається здолати вказані вище труднощі й привести рівняння до стандартної форми, а також розвинути алгоритм наближеної побудови оптимального управління маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана (у межах критерію Л.С. Понтрягіна).
  • Документ
    Моделювання та оптимізація режимів руху вантажопідйомних машин і механізмів у процесі пуску/гальмування за критерієм мінімуму питомої енергії. ІІ
    (КНУБА, 2018) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Анотація. Обґрунтована модель та реалізована динамічна оптимізація режимів руху вантажопідйомних машин і механізмів у процесах їх гальмування за критерієм мінімуму питомої енергії. Використання стандартної методики й схеми розрахунку маятникових коливань вантажу на канатах мостового крана за моделлю двомасової системи дозволяють встановити на основі вказаного енергосилового критерію основні параметри режимів руху мостових кранів, котрі задовольняють певним якостям (мінімізують їх енергетичні характеристики), а також визначити тривалості перехідних процесів (гальмування кранів до їх повної зупинки) для оптимальних режимів функціонування кранів різної конструкції та призначення. Реалізований підхід до динамічної оптимізації режимів руху вантажопідйомних машин і механізмів може бути у подальшому використаний при проектуванні, конструюванні та реальній експлуатації мехатронних систем керування вказаними машинами та механізмами, які здатні забезпечити відслідковування усіх кінематичних, а також енергосилових параметрів механічної системи у процесах її гальмування за вказаним критерієм, що неминуче приведе до можливості функціонування такої системи у енергоощадному режимі. Отримані у роботі результати можна використати й для уточнення й вдосконалення існуючих інженерних методів розрахунку вантажопідйомних машин і механізмів, які функціонують в наступних типових режимах: пуску, реверсування, миттєвого гальмування (типу стопоріння) як на стадіях їх проектування, конструювання, так і у енергоощадних режимах реальної експлуатації.