Вип. 38

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1812

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Теоретико-методологічні вимоги до проектування адаптивного мобільного навчального середовища
    (КНУБА, 2019) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Михайло Анатолійович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто механізми модернізації освітньої системи вищої освіти в Україні, у тому числі особливості застосування інформаційних систем для дистанційної освіти. Окреслено теоретико-методологічні вимоги до проектування високотехнологічного адаптивного мобільного навчального середовища. Запропоновано модель комплексної системи адаптивного мобільного середовища за допомогою засобів Інтернет-технологій, яка на відміну від традиційної моделі дистанційного навчання, дасть змогу розв’язати задачу вибору індивідуальної траєкторії процесу навчання та оцінювання студента.
  • Документ
    Інформаційні технології оцінювання знань студентів при дистанційному навчанні на основі хмарних технологій
    (КНУБА, 2019) Цюцюра, Микола Ігорович; Кулеба, Микола Борисович; Гоц, Владислав Володимирович; Лященко, Тамара Олексіївна
    Наведено загальні підходи до використання інформаційних технологій щодо оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання на основі хмарних обчислювальних технологій. Визначено роль інформаційних технологій у сучасному навчальному процесі. Зазначено, що сьогодні українська освіта залишається на етапі реформування, а зміни, які відбуваються в організації навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти, спрямовані на впровадження компетентнісного підходу. Наведено визначення понять “цифрова компетентність”, “інформаційна та цифрова компетентність”. Проведено аналіз Закону України «Про освіту» щодо реалізації режиму дистанційного навчання. Охарактеризовано механізм використання хмарних обчислювальних технологій для оцінювання знань студентів у процесі дистанційного навчання, наведено переваги технології хмарних обчислень. Розглянуто використання технологій Google і хмарних обчислень під час навчального процесу відповідно до режиму дистанційного навчання.