Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин
    (Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, Петро
    Кочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.
  • Документ
    Проблеми використання паливно-мастильних матеріалів у двигунах внутрішнього згоряння
    (Київ, International Technology Transfer Association (ITTA), 2021-03-15) Балака, Максим; Ходневич, Микола; Тетерятник, Олександр
    Проблеми використання палив та олив у двигунах внутрішнього згоряння (ДВЗ) можна поділити на первинні та вторинні. Первинні виникають в процесі створення або вдосконалення двигунів, коли одночасно розробляються технічні вимоги до якості паливно-мастильних матеріалів, а вторинні – при експлуатації двигунів. В першому випадку хімотологічні проблеми розглядаються за триланковою системою: ДВЗ – паливо – олива, а в другому випадку – за чотириланковою системою: ДВЗ – паливо – олива – експлуатація.