Будівництво та цивільна інженерія
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1219
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництві(ХНУ, 2019-10-03) Демидова, О. О.; Нікогосян, Н. І.; Шатрова, І. А.; Титок, В. В.Маркетингові комунікації знаходяться під впливом широкої сукупності факторів. Один з цих факторів – це галузева приналежність учасників процесу комунікації. Будівельній галузі притаманний цілий ряд особливостей, які значно впливають на маркетингову діяльність і маркетингові комунікації в тому числі. Тільки з урахуванням особ-ливостей будівельного ринку можна обрати найдієвіші інструменти маркетингових комунікацій та ефективно застосовувати їх.