Вип. 34

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Cистемна модель проекту створення call-центру високотехнологічної компанії
    (КНУБА, 2018) Лисицін, Борис Олексійович
    Обґрунтовано актуальність діяльності щодо створення call-центрів високотехнологічних компаній. Доведено проектний характер такої діяльності. Сформульовано проект створення call-центру високотехнологічної компанії. Проаналізовано наявні стандарти у галузі управління проектами, програмами і портфелями проектів для використання в проекті створення call-центру високотехнологічної компанії. Надана візуалізація системної моделі проекту створення call-центру високотехнологічної компанії. Модель побудована на основі використання теорії систем і стандарту idef. Обмеження моделі сформульовані і розкриті. Зроблено акцент на структуризацію зовнішнього оточення. Розглянуто наслідки впливу обмежень на проект. Запропоновані і охарактеризовані набори моделей і методів, що належать до входів системної моделі проекту. Запропоновані і охарактеризовані моделі управління, які має використовувати команда управління проектом створення call-центру високотехнологічної компанії. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому напрямку.
  • Документ
    Методи трансформації стратегії проектно-орієнтованого медичного закладу в систему медичних проектів
    (КНУБА, 2018) Лепський, Владлен Володимирович
    Сучасний стан системи охорони здоров'я, впровадження проектно-програмно-портфельного підходу в усі сфери народного господарювання, необхідність відповідності міжнародним нормам, вимогам і стандартам, необхідність забезпечення якісними медичними послугами населення, і з іншого боку – наявність залишкового застарілого підходу до управління медичними установами, вимагають всебічного системного вивчення, вдосконалення та адаптації існуючого досвіду інтегрованого управління до сфери охорони здоров'я. Однією зі складових інтегрованого управління медичними установами є стратегічне управління, яке повинно забезпечувати економічну, соціальну і наукову перевагу на ринку медичних послуг, стійке ефективне функціонування та сталий розвиток медичної установи в довгостроковій перспективі на тлі задоволення цінностей всіх стейкхолдерів медичних проектів, якими є інвестори, або власники, персонал медичних установ та суспільство, як кінцевий споживач медичних послуг. В якості гнучкого, системного, відповідного до вимог сьогодення, методологічного інструментарію для ефективного втілення розробленої стратегії розвитку медичного закладу пропонуються : віялоподібний Agile-метод створення та управління пулом окремих проектів, спіральний метод створення та управління портфелем проектів та проактивний метод створення та управління програмою розвитку проектно-орієнтованого медичного закладу.