Вип. 34

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/360

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Моделі проекту територіального розвитку проектно- орієнтованих організацій з урахуванням ціннісного підходу
    (КНУБА, 2018) Марущак, Ілля Олександрович
    Розглянуто проект територіального розвитку проектно-орієнтованих організацій. Виділено клас проектів територіального розвитку. Запропоновано термінологічний базис проектів територіального розвитку. Надано визначення – проект територіального розвитку; проект територіального розвитку проектно-орієнтованих організацій; продукт проекту територіального розвитку; система управління проектом територіального розвитку; оточення проекту територіального розвитку; інтродукційність проекту територіального розвитку; антропо-ризиковість проекту територіального розвитку. Виділено основні властивості проекту територіального розвитку проектно-орієнтованих організацій. Запропоновано систему класифікації проектів територіального розвитку. Наведено концептуальну модель проектів територіального розвитку. Описано два типи трансферу, що входять до концептуальної моделі. Запропонована системна модель проектів територіального розвитку. Виділено основні цінності проекту. Визначено основні зацікавлені сторони проекту територіального розвитку. Визначено операції над цінностями проектів територіального розвитку. Надано модель процесу вибору організаційної структури проекту територіального розвитку у вигляді входи-інструменти-виходи.
  • Документ
    Cистемна модель проекту створення call-центру високотехнологічної компанії
    (КНУБА, 2018) Лисицін, Борис Олексійович
    Обґрунтовано актуальність діяльності щодо створення call-центрів високотехнологічних компаній. Доведено проектний характер такої діяльності. Сформульовано проект створення call-центру високотехнологічної компанії. Проаналізовано наявні стандарти у галузі управління проектами, програмами і портфелями проектів для використання в проекті створення call-центру високотехнологічної компанії. Надана візуалізація системної моделі проекту створення call-центру високотехнологічної компанії. Модель побудована на основі використання теорії систем і стандарту idef. Обмеження моделі сформульовані і розкриті. Зроблено акцент на структуризацію зовнішнього оточення. Розглянуто наслідки впливу обмежень на проект. Запропоновані і охарактеризовані набори моделей і методів, що належать до входів системної моделі проекту. Запропоновані і охарактеризовані моделі управління, які має використовувати команда управління проектом створення call-центру високотехнологічної компанії. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому напрямку.