Вип. 30

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/356

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Концептуальна модель інформаційної технології оцінювання результатів науково-дослідної діяльності
    (КНУБА, 2017) Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Андрашко, Юрій Васильович; Білощицька, Світлана Василівна; Кузка, Олександр Іванович
    Розглянуто концептуальну модель інформаційної технології оцінювання результатів наукової діяльності науковців, вищих навчальних закладів та їх структурних підрозділів. Обґрунтовано необхідність розробки даної технології. Запропоновано функціонально-модульний підхід до побудови інформаційної технології. Розглянуто основні завдання та принципи функціонування кожного з трьох модулів технології. В роботі розглянуто основні джерела збору інформації та завдання її первинної обробки. Сформовано основні вимоги до модуля зберігання інформації. Розглянуто основні задачі аналізу інформації, зокрема задачі оцінювання результатів, кластеризації діяльності за напрямами та прогнозування перспектив розвитку наукової діяльності. В статті наведено пропозиції щодо перспектив впровадження технології.
  • Документ
    Моделі і методи реінжинірингу роботи Call-центру
    (КНУБА, 2017) Лисицін, Олексій Борисович; Лисицін, Борис Олексійович
    Розглянуто типові організаційні структури високотехнологічних компаній, що спрямовані на розвиток. Доведено необхідність проектного управління і впровадження проектних офісів для таких компаній. Окреслено проблему необхідності реінжинірингу Call-центрів. Виділено типові проекти Call-центрів. Визначено місце Call-центрів у програмах розвитку високотехнологічних компаній. Визначено ключові зацікавлені сторони роботи Call-центрів. За методологією P2M сформульовано цінності кожної зацікавленої сторони у роботі Call-центрів. Підкреслено важливість гармонізації цінностей зацікавлених сторін, а також вдосконалення роботи Call-центрів. Визначено форму такого вдосконалення – проекти реінжинірингу. Наведено приклади проектів реінжинірингу для Call-центрів. Визначені моделі і методи, які можуть бути застосовані в проектах реінжинірингу Call-центрів. Описано інструменти опису та оптимізації бізнес-процесів для проектів реінжинірингу. Визначено переваги кожного описаного інструменту. Зроблено висновки щодо важливості наукового підходу до проектів реінжинірингу з точки зору науки управління проектами і програмами. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому напрямку.
  • Документ
    Технології розробки бази даних ERP-системи управління промисловим підприємством
    (КНУБА, 2017) Демідов, Павло Георгійович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто проблему створення бази даних ERP-системи управління промисловим підприємством. Виокремлено основні компоненти проектування бази даних та їх взаємодію; розроблено модель опису процесу розробки бази даних з використанням прямого та зворотного її проектування; визначено схему взаємодії інваріантної бази даних ERP-системи з функціональними компонентами інформаційних систем (ІС) декількох підприємств. Побудовано ієрархічну функціональну модель проектування та розробки БД управління підприємством. Запропоновані моделі дозволяють значно прискорити та зменшити витрати на розробку БД. Формування на основі фізичної моделі SQL-опису дозволяє створити в автоматичному режимі інформаційні об’єкти в БД вибраної СУБД. Побудова моделей опису створення баз даних управління промисловим підприємством засобами CASE-систем ARIS Express та BPWin дозволить значно прискорити та зменшити витрати на розробку баз даних.