Вип. 29

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/355

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    «Трансформенна» модель організації процесу управління інформаційними ресурсами проектно-орієнтованого підприємства
    (КНУБА, 2017) Єгорченкова, Наталія Юріївна
    На будь-якому проектно-орієнтованому підприємстві створюється та обробляється безліч інформаційних ресурсів, різних за складністю, термінами обробки, кількістю задіяних сторін і типом створюваних інформаційних продуктів. Ці відмінності потребують комбінованого підходу до організації управління інформаційним ресурсом проектно-орієнтованого підприємства. У статті запропоновано побудову «трансформенної» моделі, яка являє собою організаційну структуру з такими елементами, як отримувач та відправник інформаційного ресурсу. Зв'язуючою ланкою між цими елементами є мультисистемна інформаційна технологія. Описано компоненти «трансформенної» моделі та особливості її застосування, а також визначено принципи такої моделі, які полягають в почерговій зміні керованої та виконуючої ролі залежно від того, чи є учасник команди отримувачем або відправником інформаційного ресурсу.
  • Документ
    Методи контролю процесів створення та надання інформаційних ресурсів проектно-орієнтованого підприємства
    (КНУБА, 2017) Єгорченков, Олексій Володимирович
    Під час управління інформаційними ресурсами на проектно-орієнтованому підприємстві часто виникає протиріччя між бажаними і фактичними результатами надання необхідної інформації. Як правило, встановлені терміни не відповідають реальним, а обсяг наданої інформації неповний. Для вирішення цього протиріччя автором запропоновано ввести такі поняття, як плановий та фактичний терміни надання інформаційного ресурсу для визначення своєчасності його створення й обсяг інформаційного ресурсу, а також його представлення для оцінки повноти отриманої інформації. Також у роботі показані причини виникнення невідповідності між плановими та фактичними значеннями та необхідність впровадження інструментів адміністрування, які мають бути направлені на адміністративний вплив на всіх учасників процесу створення та надання інформаційного ресурсу.