Вип. 4

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/4508

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Дослідження параметрів попередньо напружених металевих комбінованих вантових систем з підвісним транспортним устаткуванням
    (КНУБА, 2019) Фурса, В
    Попереднє напруження в будіве- льних конструкціях дозволяє розподіляти зу- силля і матеріал між елементами конструкції таким чином, щоб у кожному з них хоча б при одній комбінації нагрузок фактичне напружен- ня було рівним або близьким розрахунковому опору матеріалу. Досліджено попередньо на- пружені металеві комбіновані вантові системи з підвісним транспортним устаткуванням, розра- ховані з оптимізацією розподілу зусиль і мате- ріалу за запропонованими автором методикою та алгоритмом. Оптимізація виконана з викори- станням лінійного програмування. За допомо- гою створеної автором комп’ютерної програми проведено розрахунки металевих конструкцій комбінованих вантових покриттів промислових будівель з прогонами 60, 85 і 105 метрів на дію допустимих комбінацій постійного, снігового, вітрового і кранового навантажень. Порівняння результатів розрахунків велося за максималь- ними деформаціями та дійсній масі конструк- ції, з використанням побудованих автором гра- фіків залежності будівельних коефіцієнтів маси вант від їх довжини. Наведено рекомендації щодо розрахунку подібних конструкцій за не- деформованою схемою, щодо розбиття балки жорсткості на панелі, способу сполучення бал- ки жорсткості, пілонів і стояків, кількості вант підвіски, висоти пілонів, куту нахилу відтяжок, вибору матеріалу вант, контролю модуля пру- жності матеріалу вант. Для прикладу приведені графіки, що ілюструють результати деяких досліджень для окремих прогонів конструкції.
  • Документ
    Розв'язувальні співвідношення моментної схеми скінчених елементів в задачах термов'язкопружнопластичного деформування
    (2019) Максим'юк, Юрій Володимирович; Козак, Андрій Анатолійович; Максим'юк, Олександр Володимирович
    Отримані розрахункові співвід- ношення моментної схеми скінчених елементів (МССЕ) для розв’язання геометрично неліній- них задач термов’язкопружнопластичності з урахуванням пошкодженості матеріалу для вісесиметричних тіл обертання. Використання чотирикутних скінченних елементів довільної форми з урахуванням змінності компонент ме- тричного тензора забезпечує високу ефектив- ність підходу. Це дозволяє визначати нелінійні деформацій та їх варіацій через переміщення, при цьому вигляд отримуваних виразів для нелінійних деформацій за формою співпадає зі співвідношеннями для лінійних деформацій. Це реалізується за рахунок відповідного змінення значення компонент тензора перетворень, що дає змогу ефективно розв’язувати задачі в гео- метрично нелінійній постановці. В якості мето- ду розв’язання системи нелінійних рівнянь прийнято орієнтацію на кроковий алгоритм в поєднанні з ітераційною процедурою Ньютона- Кантаровича.