Регіональна політика

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5668

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Земельна складовав децентралізації як чинник ландшафтного планування
    (Бескиди, 2017) Перегуда, Євген Вікторович; Місержи, Світлана Дмитрівна
    В опублікованій на сайті Національної спілки архітекторів України Національній доповіді «Про стан справ і перспективи архітектурно- урбаністичної сфери» [14] є підрозділ 1.5 «Безсистемність територіального управління». Однією з причин такої безсистемності у ньому названо «вузький прогнозовий горизонт мислення влади», яка «переважно обмежується миттєвими інтересами, в кращому випадку в міжвиборчий період». З цим не можна не погодитись. Відтак логічно буде зробити висновок, що системність прийде тоді, коли з’явиться такий суб’єкт планування, який буде мислити на більш-менш стратегічну перспективу. Водночас у доповіді відсутні будь-які рекомендації, що для цього треба робити. І хоча в ній перераховуються суб’єкти правового регулювання, скоріше цей список сформований за принципом «згадати усіх». До нього увійшли аж 13 суб’єктів (архітектор-урбаніст; громадянин; органи державної влади - по кожній з гілок влади: законодавча, виконавча, судова; органи місцевого самоврядування; органи самоорганізації; громадянське суспільство - громадські організації; НСАУ - Спілка; інші професійні спільноти, які виступають суб'єктами самоврядних професійних організацій; замовник на конкретний об'єкт; страховик; власник об'єкта; експлуатуюча організація; навчальні заклади). Хто є пріоритетним для взаємодії? Які механізми взаємодії? На ці та інші питання у доповіді відповідей немає.
  • Документ
    Від селища до міста : досвід об'єднаної територіальної громади
    (Бескиди, 2017) Козюра, Ігор Валерійович
    В умовах децентралізації, становлення об’єднаних територіальних громад в Україні особливої актуальності набуває питання збереження їх самоідентичності, виявлення особливостей та сприяння розвитку як точок територіального соціально-економічного зростання, вивчення й узагальнення досвіду кращих вітчизняних практик. Прикладом такого перетворення є досвід Решетилівської селищної об’єднаної територіальної громади Полтавської області, а саме питання про повернення Решетилівці статусу (містечка) міста.
  • Документ
    Примусове об'єднання територіальних громад України - як механізм децентралізаційної реформи
    (Бескиди, 2017) Харитонюк, Орися Леонідівна; Малиновський, Валентин Ярославович
    Реформа місцевого самоврядування почала активно реалізовуватися в Україні ще з 2014 року та дуже вплину на розвиток державного управління вцілому та на життя громадян України, зокрема.
  • Документ
    Реформа децентралізації на Дніпропетровщині: передумови, хід проведення, перші результати
    (Бескиди, 2017) Лисенко, Галина Іванівна; Волкова, Світлана Петрівна
    Після підписаної асоціації з Європейським Союзом і в процесі приєднання до нього, Україна має провести велику кількість різноманітних реформ, зокрема й реформу децентралізації влади.
  • Документ
    Процес децентралізації Івано-Франківської та Закарпатської областей : порівняльний аспект
    (Бескиди, 2017) Глизнер, Світлана Володимирівна
    Децентралізація - це складна і глибинна реформа, яка перебудовує всю систему управління країною, позбавляючи її радянського адміністративного спадку.
  • Документ
    Децентралізація : сутність, реалізація, проблеми та перспективи
    (Бескиди, 2017) Дьомкін, Петро Олексійович
    Чіткий європейський вибір Україною свого розвитку став дороговказом для перетворення нашої країни і проведення 62 реформ, передбачених стратегією сталого розвитку "Україна 2020". Сьогодні на перший план, поряд з іншими, вийшли проблеми децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування та збереження унітарності держави, а не її федералізації.