Перегляд за Автор "Рейцен, Є. О."
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизовані системи управління дорожнім рухом (АСУДР) як метод аудиту організації міського руху(КНУБА, 2015) Рейцен, Є. О.; Жабіцький, П. П.Розглядається можливість застосування АСУДР як одного із методів аудиту організації міського руху.Документ Архітектура - будівництво - транспорт - туризм(КНУБА, 2018) Карпінський, Ю. О.; Рейцен, Є. О.; Кучеренко, Н. М.Представляємо своєрідний бренд АБТТ: Архітектура – Будівництво – Транспорт – Туризм. У 2016 році у Київському національному університеті будівництва і архітектури на кафедрі геоінформатики і фотограмметрії факультету Геоінформаційних систем та управління територіями почали викладати дисципліну «Основи туризмознавства» для І курсу спеціальності 6.140103 «Туризм». За такою спеціальністю готують студентів близько 90 ВНЗ України, але тільки в КНУБА створено кластер, який є не лише брендом АБТТ, але й доповнює його дисциплінами «Геоінформаційні методи в туризмі» і «Інформаційні системи та технології в туризмі»Документ Аудит вулично-дорожньої мережі міст, виділеної для організації руху вантажного транспорту(КНУБА, 2014) Коваль, М. І.; Рейцен, Є. О.Стаття присвячена особливостям розробки методів проведення аудиту міських вулиць і доріг, призначених для пропуску руху вантажних автомобілів.Документ Аудит зовнішнього освітлення міста(КНУБА, 2015) Рейцен, Є. О.; Ромашко, Ю. В.Розглядаються проблеми забезпечення аудиту діючих установок зовнішнього освітлення з точки зору їх впливу на безпеку дорожнього руху в темний час доби.Документ Аудит зовнішнього освітлення та безпека міського руху(КНУБА, 2014) Рейцен, Є. О.; Ромашко, Ю. В.Розглядаються такі питання як аудит дорожньої безпеки, місце концентрації ДТП, безпека дорожнього руху, аудит зовнішнього освітлення та його вплив на безпеку міського руху.Документ Аудит місць концентрації дорожньо-транспортних пригод у містах(КНУБА, 2015) Рейцен, Є. О.; Кучеренко, Н. М.Присвячена уточненню тлумачення поняття аудиту безпеки у міському русі на конкретних прикладах його проведення стосовно зовнішнього освітлення і ділянок автомобільних доріг.Документ Аудит розміщення АЗС і безпека міського руху(КНУБА, 2015) Діхтяр, В. В.; Рейцен, Є. О.Подано класифікацію вводів автомобільних доріг у місто Київ, обґрунтовано та наведено методику розрахунку небезпечності вузла, в зоні якого розміщена АЗС.Документ Безпека під час руху в межах транспортно-пересадочних вузлів(КНУБА, 2017) Лиштва, М. О.; Рейцен, Є. О.Розглядається комплекс заходів для підвищення безпеки руху в межах транспортно-пересадочних вузлів м. Києва.Документ Визначення тривалості вибіркового обстеження інтенсивності руху транспорту. Частина друга. (початок у випуску за № 43)(КНУБА, 2012) Рейцен, Є. О.; Толок, О. В.; Куєвда, Д. В.У статті описуються результати визначення тривалості вибіркового обстеження інтенсивності руху транспорту на ділянці вулично-дорожньої мережі.Документ До 65-річчя спеціальності «Міське будівництво і господарство» (Із досвіду науково-дослідної роботи кафедри міського будівництва КНУБА)(КНУБА, 2013) Рейцен, Є. О.У статті розглядається досвід науково-дослідної роботи студентів і викладачів кафедри міського будівництва КІБІ – КНУБА за 50 років (1963–2013).Документ Дослідження операцій в містобудівництві (Досвід кафедри міського будівництва КНУБА) (Продовження. Початок див. МТП, №31, 2008 р. та №32, 2009 р.)(КНУБА, 2009) Рейцен, Є. О.Стаття є продовженням статей, вміщених у збірниках «Містобудування та територіальне планування» №№31, 32 і присвячена застосуванню психофізіологічного закону Вебера-Фехнера для дослідження режимів руху транспорту у періоди сутінок із встановленням статистичних залежностей.Документ Контейнерні та контрейлерні перевезення і логістика(КНУБА, 2010) Дужар, Т. О.; Рейцен, Є. О.Контейнерні та контрейлерні перевезення є одним із самих зручних засобів транспортування вантажів. Для невеликих партій товарів контейнерні перевезення кращий, а іноді, і єдино можливий варіант. Контрейлерні перевезення прискорюють доставку, зручність та комфорт для водіїв і супроводжуючих осіб, сприяють збереженню й навіть покращенню навколишнього середовища, зменшенню навантаження на автошляхи, економії палива та часу на перетин кордонів. Ці перевезення для України є найважливішим сегментом експортно-імпортної діяльності.Документ Методи логістики при проектуванні і будівництві об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури(КНУБА, 2009) Рейцен, Є. О.; Кучеренко, Н. М.В роботі проведене дослідження розміщення об’єктів ДТІ у містах (на прикладі АЗС) і показана можливість підвищення ефективності їх функціонування за допомогою побудови логістичних ланцюжків при їх проектування і будівництві.Документ Моделювання пересадочного руху на лініях метрополітену(КНУБА, 2011) Берлог, О. І.; Рейцен, Є. О.В роботі проведено дослідження методів мінімізації часу на пересадку пасажирів.Документ Науковий підхід до визначення граничних умов застосування різних типів пішохідних переходів на перегонах міських вулиць(КНУБА, 2014) Рейцен, Є. О.; Толок, О. В.; Уразбаєв, В. О.Запропоновано науковий підхід до визначення граничних умов застосування різних типів пішохідних переходів на перегонах міських вулиць. В основі цього підходу лежать економічні розрахунки втрат у дорожньому русі у зоні пішохідних переходів.Документ Оптимізація міського руху транспорту в зонах розташування АЗС (АЗК) на прикладі Солом'янського району міста Києва(КНУБА, 2014) Рейцен, Є. О.; Діхтяр, В. В.Досліджено розміщення АЗС, проблем, спричинених порушенням норм їхнього розташування, необхідності та шляхам оптимізації власне АЗС та міського руху в місцях їхнього місцезнаходження.Документ Оптимізація організації руху вантажних автомобілів між логістичними складами і об’єктами обслуговування(КНУБА, 2016) Рейцен, Є. О.; Коваль, М. І.Розглянуто задачу оптимізації організації руху вантажних автомобілів, визначено оптимальні маршрути для перевезення вантажів між логістичними складами та об’єктами обслуговування.Документ Оптимізація туристських маршрутів у Подільському районі міста Києва(КНУБА, 2017) Рейцен, Є. О.; Барна, М. І.Розглядаються методи організації нових туристських маршрутів із задіянням різних видів міського пасажирського транспорту. Аналізується досвід кафедри міського будівництва КНУБА з удосконалення інженерно-транспортної інфраструктури Подолу.Документ Особливості розвитку міжнародних транспортних коридорів України(КНУБА, 2018) Рейцен, Є. О.; Губа, К. М.; Губа, Д. М.Розглядаються особливості будівництва і розвитку міжнародних транспортних коридорів в Україні, які з’єднують захід і схід України між собою (М 03 Київ-Чоп, М 06 Київ-Харків).Документ Особливості розміщення і експлуатації тягових підстанцій міського пасажирського транспорту у містах України на сучасному етапі(КНУБА, 2013) Рейцен, Є. О.; Сірош, С. В.Розглянуто проблеми, при розміщенні об’єктів міського електротранспорту, їх проектуванні та будівництві; структуру енергетичних систем міського пасажирського транспорту; методи розрахунку тягових мереж; проблеми відведення земельних ділянок під будівництво енергосистем МПТ та недоліки в законодавчій базі України.