Перегляд Автор "Ловейкін, В. С."
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз нелінійних маятникових коливань вантажу кранів при їх пуску.(КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.Відомо, що при роботі кранів спостерігаються інтенсивні маятникові коливання вантажу, котрі викликають нерівномірний рух кранів чи вантажних візків, додаткові навантаження на силові елементи кранів, створюють незручності при їх експлуатації, що слід враховувати при уточнених розрахунках кранів та оптимізації режимів руху їх вантажопідйомних механізмів при пуску/гальмуванні (кранів).Документ Аналіз нерівномірності руху приводних механізмів машин роликового формування(КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Для роликових формувальних установок з кривошипно-повзунним приводом на один формувальний візок, рекупераційним приводом на два формувальні візки, енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки та врівноваженим приводом на чотири формувальні візки прослідковано зміну кутової швидкості кривошипу установки з моменту пуску і при усталеному режимі руху. Проведений аналіз нерівномірності руху та динамічності при використанні вказаних приводів.Документ Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення(КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.Документ Аналітичний розвязок задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.Отримані точні аналітичні розв’язки задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок.Документ Визначення оптимальних режимів руху маніпулятора за процес пуску (гальмування) під час роботи за однєю з узагальнених координат(КНУБА, 2009) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.Розглянуто метод розрахунку оптимальних режимів руху стріли маніпулятора разом з вантажем під час роботи за однією з узагальнених координат.Документ Вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей врівноваженого привідного механізму(Донбаська державна машинобудівна академія, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Ромасевич, Ю. О.; кафедра професійної освітиДосліджено вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей врівноваженого привідного механізмуДокумент Динамічний аналіз роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним привідним механізмом(КНУБА, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Ромасевич, Ю. О.; Почка, О. Б.Для роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним привідним механізмом розраховано навантаження в елементах її конструкції та приводу, визначено функцію зміни необхідного крутного моменту для забезпечення процесу ущільнення виробів з будівельних сумішей із врахуванням дисипації привідного механізму. Встановлено залежність моменту у муфті приводу від величини коефіцієнта дисипації, розраховано функції зміни кінематичних характеристик установки при різних значеннях коефіцієнта дисипації, визначено рекомендовані величини жорсткості та коефіцієнта дисипації.Документ Динамічні навантаження у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску(КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.Метою даної роботи є аналіз динамічних навантажень у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску, що є узагальненням лінійного варіанту моделі (механізму підйому крана), де використана двомасова динамічна модель з лінійно-пружним канатом.Документ Дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з врівноваженим приводом(Інститут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України, 2020) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Здійснено дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з врівноваженим приводомДокумент Дослідження впливу кута зміщення кривошипів на нерівномірність руху роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом(НУБіП України, 2021) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Почка, О. Б.Документ Дослідження навантажень в елементах роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом(КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено навантаження в її елементах та встановлено характер їх зміни протягом циклу руху, а також визначено значення потужності, необхідної для забезпечення процесу формування.Документ Дослідження реальної динаміки зміни вильоту вантажу баштового крана(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Шумілов, Г. В.Розглянуто теорії та дослідження динаміки роботи привідних механізмів баштового крана. Побудовано динамічну та математичну моделі механізму зміни вильоту вантажу. Досліджено та проаналізовано поведінку елементів механізму зміни вильоту вантажу баштового крана під час його роботи.Документ Експерементальне дослідження руху шарнірно-зчленованої стрілової системи крана при зміні вильоту вантажу(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.; Іщук, В. В.В статті описано методику проведення експериментальних досліджень руху шар- нірно-зчленованої стрілової системи крана при зміні вильоту вантажу, а також вимірювально- реєструюче обладнання, що при цьому використовується.Документ Експериментальне дослідження динаміки руху штока гідроциліндра підйому шарнірно-зчленованої стрілової системи крана-маніпулятора з гідроприводом(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.Розглянута експериментальна установка крана-маніпулятора з гідроприводом та вимірювально-реєструюче обладнання для проведення досліджень з визначенням динамічних навантажень на її робочому обладнанні. Представлено результати експериментальних досліджень.Документ Задачі оптимізації кулачкових механізмів(Житомирський агротехнічний коледж, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Маслюк, А. А.Розглянуто задачі оптимізації кулачкових механізмівДокумент Керування механізмами зміни вильоту та підйому вантажу вантажопідйомного крана(КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Шумілов, Г. В.Здійснено аналіз способів керування механізмами вантажопідйомних кранів. Побудовано електричну схему керування крановими механізмами в ручному та комп'ютерному режимах. Зроблено висновки про ефективність використання розробленої схеми керування для реалізації оптимальних режимів руху кранових механізмів.Документ Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу(КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.Документ Критерії синтезу режимів руху механізмів і машин(КНУБА, 2005) Ловейкін, В. С.Режими руху механізмів і машин являють собою функціональні залежності переміщень, швидкостей та прискорень різних порядків окремих точок і ланок від просторового та часового аргументів протягом усього циклу руху механізму і машини, тому критерій оптимальності приймається у вигляді інтегрального функціоналу в формі дії.Документ Математична модель динаміки зміни вильоту маніпулятора з жорсткими ланками(КНУБА, 2006) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.Робота маніпуляторів з гідравлічним приводом супроводжується коливальними процесами, що виникають внаслідок зміни навантажень, перерозподілу енергії при зміні напрямку руху, а також різкого гальмування стріли під дією її власної ваги [1]. Отож при зміні вильоту вантажу виникають динамічні навантаження.Документ Математичне моделювання зміни вильоту вантажу маніпулятором з гідроприводом(КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.В статті розглянуто побудову математичної моделі маніпулятора з гідроприводом та виконано розв'язок зворотної задачі кінематики із встановленням зв'язку між кінематичними залежностями привідної ланки маніпулятора та вантажозахоплювальним пристроєм. Визначені кінематичні залежності руху вантажу при типовому режимі роботи маніпулятора