Маркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузі
Дата
2019-03-27
Автори
Титок, В. В.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Ліра-К
Анотація
Головне завдання управління взаємовідносинами компанії полягає в тому, щоб на основі сучасної теорії і практики маркетингу взаємовідносин («relationship marketing») знайти найбільш ефективні для даної компанії форми взаємодії з усіма своїми діловими партнерами.
Опис
Ключові слова
маркетинг взаємовідносин, суб'єкти будівництва
Кафедра авторів
кафедра організації та управління будівництвом
Бібліографічний опис
Титок В. В. Маркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузі / В. В. Титок // Ефективні технології в будівництві : програма та тези доповідей IV Міжнародної науково-технічної конференції, Київ, 27 - 28 березня, 2019. – Київ : Ліра-К, 2019. - С. 83
УДК
339.138