Опір матеріалів і теорія споруд

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/207

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Перетворення фронтів розривних хвиль в трансверсально–ізотропних середовищах зі змінними параметрами пружності
    (КНУБА, 2009) Іванченко, Г. М.; Заєць, Ю. О.
    Розглядається задача про перебудову плоскої розривної хвилі в неоднорідному трансверсально-ізотропному середовищі. На основі променевого методу виведені розв’язувальні рівняння. Досліджено залежність форми променів і фронтів від зміни параметрів пружності
  • Документ
    Перебудова фронтів розривних хвиль в неоднорідних трансверсально–ізотропних пружних середовищах
    (КНУБА, 2007) Іванченко, Г. М.; Ващіліна, О. В.; Заєць, Ю. О.
    Розглядаються випадки перебудови плоскої розривної хвилі в неоднорідному трансверсально-ізотропному пружному середовищі. Досліджується залежність форми променів і фронтів від параметрів неоднорідності.
  • Документ
    Моделювання напружено-деформованого стану конструкції дорожнього одягу під дією транспортних навантажень
    (КНУБА, 2017) Гайдайчук, В. В.; Мозговий, В. В.; Заєць, Ю. О.; Шевчук, Л. В.
    Поставлена задача про визначення напружено-деформованого стану шаруватого напівпростору під дією транспортних навантажень. Побудована скінченно-елементна модель пружної деформації масиву, виконаний комп'ютерний аналіз системи. Показано, що найнебезпечніші для покриття напруження розтягу локалізуються у нижній зоні шарів із монолітних матеріалів.
  • Документ
    Чисельне моделювання термонапруженого стану шаруватого покриття автомобільної дороги
    (КНУБА, 2017) Гайдайчук, В. В.; Мозговий, В. В.; Заєць, Ю. О.; Шевчук, Л. В.
    Поставлена задача про комп’ютерне моделювання еволюції полій температури та напружень в масиві дорожнього покриття. Побудовані скінченно-елементні моделі явищ поширення тепла і формування викликаних ним полів напружень. Показано, що сформульоване рівняння теплопровідності є сингулярно збуреним. В зв’язку з цим поля температури, спричинені еволюцією зовнішнього теплового збурення, мають вид крайових ефектів, локалізованих у вузькій зоні вільної поверхні покриття.