Підводні технології
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/234
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Модель оцінки роботи нерегульованого перетину на вулично-дорожній мережі міста(КНУБА, 2018) Осєтрін, Микола; Дворко, ОлексійВ ході виконання наукової роботи авто- рами було розраховано показники ОЕФНП по 45 нерегульованих перетинах міста Киє- ва. Вибірка перетинів була зроблена так, щоб урахувати всі типи нерегульованих пе- ретинів згідно розробленої типології для ВДМ міста Києва. На базі цих розрахунків зараз йде робота над загальною моделлю розрахунку перетинів на ВДМ м. Києва.Документ Модель оцінки ефективності роботи нерегульованих перетинів на вулично-дорожній мережі Києва(КНУБА, 2016) Осєтрін, Микола; Дворко, ОлексійПідвищення вимог до функціонування вулично-дорожньої мережі (ВДМ) міста породжує проблему в ефективному функціонуванні елементів мережі – вулиць (доріг) та їх перетинів. Простими перетинами у загальному випадку називають такі, на яких відсутнє регулювання руху за допомогою засобів світлофорної сигналізації. Вони складають близько 40 % всіх вулично-дорожніх перетинів в крупних містах, таких як Київ [3 5]. Тому завдання дослідження ефективного функціонування цих вузлів є актуальним для міста. Провівши аналіз нормативних документів України, було встановлено, що даних, там наведених, недостатньо для оцінки ефективності простих перетинів. Для такої оцінки було запропоновано таксономічний метод, що показує загальний коефіцієнт ефективності за заданим набором критеріїв. Було проведено натурні обстеження простих перетинів центральної зони м. Києва (на листопад 2015 р.), в ході яких було зібрано дані, необхідні для оцінки їх ефективності. На основі цієї оцінки буде дано рекомендації по планувальним рішенням даного типу перетинів.Документ Містобудівний досвід реалізації кільцевого принципу організації руху транспорту на підходах до мостів(КНУБА, 2016) Бондар, Олександр; Осєтрін, МиколаУ даній статті розглянуто вітчизняний та закордонний містобудівний досвід реалізації перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту на підходах до мостів. Наведено переваги застосування даного типу перетину у порівнянні з іншими перетинами міських магістральних вулиць. Також встановлено, що в результаті екологічної оцінки забруднення прилеглої території даний тип перетину є найбільш оптимальним варіантом.