Управління розвитком складних систем
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Формування концепцій побудови інфраструктури GameHub в українських університетах(2016) Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Безмогоричний, Дмитро Михайлович; Пида, Софія Володимирівна; Кузьомко, Анастасія СергіївнаРозглянуто концепцію побудови інфраструктури GameHub в українських університетах, яка складається з трьох основних складових: педагогічна складова (методології навчання), технологічна складова (створення ігрової лабораторії та забезпечення її функціонування), інформаційна складова (побудова інформаційних зв’язків Scaffold між учасниками процесів в GameHub). Наведені схеми концепцій та поставлені завдання для їх впровадження в рамках міжнародного проекту «GameHub - співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні». Крім того, розглянуто завдання та особливості реалізації цього проекту з метою його просування. Вказано на необхідності навчання та розвитку компетенцій у спеціалістів з розробки комп’ютерних ігор (студентів, безробітних, ветеранів АТО) для розвитку гейміфікації та пожвавлення в Україні ігрової галузі в цілому.Документ Побудова інфраструктури ХНТУ для підготовки розробників комп’ютерних ігор за проектом GameHub(КНУБА, 2018) Шерстюк, Володимир Григорович; Ляшенко, Олена Миколаївна; Жарікова, Марина Віталіївна; Кирийчук, Дмитро ЛеонідовичОписано впровадження Erasmus+ проекту "University-Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine" (GameHub) в Херсонському національному технічному університеті. Робота над проектом охоплює моніторинг компетентностей, необхідних для успішної роботи випускників у сфері розроблення комп’ютерних ігор, створення відповідної інфраструктури в університеті для отримання необхідних компетентностей. Реалізація проекту здійснюється завдяки кооперації університету з підприємствами. Подано опис концепції комп'ютерної ігрової лабораторії, що відповідає сучасним вимогам підготовки фахівців з розроблення крос-платформних комп’ютерних ігор та ігрового контенту.Документ Інструментальні особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор(КНУБА, 2018) Блажко, Олександр Анатолійович; Антонюк, Віктор Вікторович; Трояновська, Юлія ЛюдвигівнаПідвищення інтересу до гейміфікації бізнес-процесів зобов`язує розробників формалізувати технологічні процеси з використанням Unified Modeling Language (UML) на основі UML-діаграм. Парадигма автоматного програмування для розробки ПЗ на основі кінцевих автоматів спрощує аналіз створеного програмного коду та його тестування. Розглянуто особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор при переході від UML-моделювання до реалізації кінцевого автомата сценарію гри, враховуючи форми візуального представлення автоматів плагінами сучасних рушіїв. Результати експериментів із переведення UML-діаграми станів у модельмашини станів виявили основі особливості, які можуть ускладнити процес переводу та підвищити ймовірність помилок реалізації. У подальшому на основі виявлених особливостей буде розроблено алгоритм автоматизованого синтезу покрокових рекомендацій з реалізації UML-діаграми станів для різних плагінів.