Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Рефлекторна система формалізації змісту довільних текстів будівельної тематики
    (КНУБА, 2013) Тесля, Ю. М.; Шабала, Є. Є.
    Розглянуто підхід до застосування елементів штучного інтелекту для розробки інтелектуальної інформаційної системи формування, ведення та актуалізації ресурсної нормативної бази в будівництві.
  • Документ
    Технології розробки бази даних ERP-системи управління промисловим підприємством
    (КНУБА, 2017) Демідов, Павло Георгійович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто проблему створення бази даних ERP-системи управління промисловим підприємством. Виокремлено основні компоненти проектування бази даних та їх взаємодію; розроблено модель опису процесу розробки бази даних з використанням прямого та зворотного її проектування; визначено схему взаємодії інваріантної бази даних ERP-системи з функціональними компонентами інформаційних систем (ІС) декількох підприємств. Побудовано ієрархічну функціональну модель проектування та розробки БД управління підприємством. Запропоновані моделі дозволяють значно прискорити та зменшити витрати на розробку БД. Формування на основі фізичної моделі SQL-опису дозволяє створити в автоматичному режимі інформаційні об’єкти в БД вибраної СУБД. Побудова моделей опису створення баз даних управління промисловим підприємством засобами CASE-систем ARIS Express та BPWin дозволить значно прискорити та зменшити витрати на розробку баз даних.
  • Документ
    Концептуальна модель адаптивної інформаційної системи навчання
    (КНУБА, 2017) Федусенко, Олена Володимирівна; Федусенко, Анатолій Олександрович; Доманецька, Ірина Миколаївна
    Стаття присвячена питанням розробки загальної концептуальної моделі інформаційної системи, призначеної для дистанційного адаптивного навчання. Запропоновано використовувати у такій системі граф дисциплін, який включає в себе графи кожної окремої дисципліни, що поділені на змістовні модулі та теми. Крім того, дана модель включає в себе моделі студентів та підсистему перевірки знань. Дана підсистема обов‘язково містить відкриті питання, оскільки саме вони надають найбільш якісну інформацію про рівень знань кожного зі студентів. Означена інформаційна система може бути використана як в освітніх закладах різного рівня акредитації, так і для дистанційного навчання. Використання запропонованої системи дозволить підвищити якість освіти за рахунок адаптації освітньої програми під індивідуальні потреби кожного студента.