Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Аналіз проекту створення логістичних центрів будівельних компаній на основі технології віртуального офісу
    (КНУБА, 2017) Івко, Андрій Володимирович
    Сформульовано проект створення логістичних центрів будівельних компаній. Виділено загальні риси таких проектів. Визначено конфігурацію проектів, побудовано структурну модель конфігурації проектів створення логістичних центрів будівельних компаній. Визначено конфігурацію продукту проекту. Охарактеризовано кожен елемент конфігурації проекту. Запропоновано використовувати принцип віртуальності до проекту. Принцип розглядається у трьох аспектах. Перший аспект – віртуальність команди управління проектом. Другий аспект – віртуальність персоналу створюваного логістичного центру. Третій аспект стосується пулу контрагентів логістичного центру. Принцип віртуальності описаний відносно кожного з трьох аспектів. Підкреслено значення розробки алгоритмів оптимізації для логістичного центру. Ідентифіковано основні ризики проекту та основні ризики логістичного центру будівельної компанії, який створюється за результатами проекту. Проект охарактеризовано як комплексний, інноваційний, з середнім рівнем ризику. В кожній з проаналізованих сфер сформульовані напрями подальших досліджень щодо тематики проекту створення логістичних центрів будівельних компаній.
  • Документ
    Інформаційний шум в комунікаціях фахівців будівельної логістики і підходи до його мінімізації
    (КНУБА, 2017) Івко, Андрій Володимирович
    Сформульовано задачі системи комунікації учасників проекту створення логістичних центрів будівельних компаній. Ключовою задачею виділено мінімізацію комунікаційних бар’єрів. Сформульовано чотири типи комунікаційних бар’єрів – психологічні бар’єри, множинна семантика, ієрархічні бар’єри, інформаційний шум. Кожен з типів комунікаційних бар’єрів коротко охарактеризовано. Надано визначення інформаційного шуму. Запропоновано систему класифікації інформаційного шуму. Виділено десять ознак класифікації. Сформульовано передумови виникнення інформаційного шуму в проекті створення логістичного центру будівельної компанії. Виділено основні інформаційні шуми. Запропоновано модель інформаційного шуму в цьому проекті. Проаналізовано методи мінімізації інформаційного шуму. Запропоновано метод дезінтеграції інформаційного шуму. Сформульовано перспективи подальших досліджень у цьому напрямі.