Конференції
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Децентралізація як ключової елемент реформування системи влади(Бескиди, 2019) Наумкіна, Світлана Михайлівна; Маслов, Юрій КостянтиновичПолітичні події останніх років в Україні значно активізували питання про способи зміни влади та її реформування. Революція як шлях кардинальних трансформації, як відомо, призводить до масштабних, однак тяжких перетворень. Тому знову гостро постає питання про пошук іншого, більш цивілізованого шляху політичних трансформацій. Одним з таких шляхів є процес реформування.Документ Європейський досвід впровадження політики регіонального розвитку(Бескиди, 2018) Наумкіна, Світлана Михайлівна; Маслов, Юрій КостянтиновичУ 1980-і роки в Європі відбувається нова хвиля адміністративно- територіального реформування, яка отримує назву «новий регіоналізм» та спрямовується на зміну структури територіальної політики. Традиційно регіони виконували функції політико-адміністративної опори держави, були інструментом реалізації політики центральних органів виконавчої влади, отримуючи взамін захист та субсидії зі сторони центру. Новий регіоналізм змінює функції регіонів, перетворюючи їх в самостійних учасників міжнародних відносин.Документ Регіон як істотна форма просторового розвитку(Бескиди, 2017) Наумкіна, Світлана Михайлівна; Челак, Олександр ПетровичВагомою складовою державної політики сучасних країн є управління розвитком територій, яку в межах суспільно-політичних наук називають просторовою політикою розвитку, що ставить за мету нівелювання регіональних диспропорцій та забезпечення збалансованого розвитку регіонів держави з урахуванням їх потреб та можливостей і загальнонаціональних пріоритетів.Документ Форма державного устрою і регіональна політика сучасних держав: змістовна та функціональна взаємообумовленість(Економічна думка, 2016) Наумкіна, Світлана Михайлівна; Челак, Олександр ПетровичПитання територіальної організації влади в суспільстві завжди є актуальним для політичного дискурсу, незалежно від географічного розташування держави та історичного періоду її функціонування. Традиційно дане питання розглядається в контексті обговорення та пошуку найоптимальнішої форми державного устрою, яка відповідає умовам даного суспільства. Сучасність не є винятком, більш того, вона значно актуалізує це питання через неоднозначність тлумачення поняття «форма державного устрою», а також трансформацією уявлень про управління державою від територіальної організації до просторової політики. Отже, виникає потреба в ґрунтовному аналізі існуючих концепції організації територіального управління державою та впливу форми державного устрою на її зміст.Документ Адміністративно-територіальне реформування як центральна ідея концепції «нового регіоналізму»(Карт-Бланш, 2015) Наумкіна, Світлана МихайлівнаУ 80-ті роки минулого століття в Європі почалася нова хвиля адміністративно- територіального реформування, яка отримує назву «новий регіоналізм» та спрямовується на зміну структури територіальної політики. Традиційно регіони виконували функції політико-адміністративної опори держави, були інструментом реалізації політики центральних органів виконавчої влади, отримуючи взамін захист та субсидії зі сторони центру. Новий регіоналізм змінює функції регіонів, перетворюючи їх в самостійних учасників міжнародних відносин.