Техніка будівництва

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Документ
    Обгрунтування параметрів енергетично врівноваженого приводу роликової формувальної установки
    (КНУБА, 2014) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено оптимальне значення кута зміщення кривошипів. В якості критерію оптимальності використано функції зміни кінетичної енергії кожного з формувальних візків та сумарної кінетичної енергії всієї установки.
  • Документ
    Дослідження навантажень в елементах роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено навантаження в її елементах та встановлено характер їх зміни протягом циклу руху, а також визначено значення потужності, необхідної для забезпечення процесу формування.
  • Документ
    Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.
  • Документ
    Оптимізація режиму вильоту вантажу баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою використовується для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з‘єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90° з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні. По допоміжній секції рухається вантажна каретка. В процесі зміни вильоту вантажу за допомогою зміни положення вантажної каретки або зміни положення власне стрілової системи виникають коливання вантажу, які приводять до появи динамічних навантажень, що діють на металоконструкцію крана і зменшують продуктивність роботи крана за рахунок потреби часу на заспокоєння коливань вантажу після зупинки. Усунення цих коливань дозволить покращити роботу баштових кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою, підвищити надійність роботи та підвищити продуктивність монтажних та перевантажувальних операцій.
  • Документ
    Аналіз нерівномірності руху приводних механізмів машин роликового формування
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликових формувальних установок з кривошипно-повзунним приводом на один формувальний візок, рекупераційним приводом на два формувальні візки, енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки та врівноваженим приводом на чотири формувальні візки прослідковано зміну кутової швидкості кривошипу установки з моменту пуску і при усталеному режимі руху. Проведений аналіз нерівномірності руху та динамічності при використанні вказаних приводів.
  • Документ
    Результати роботи наукового напрямку - динаміка і оптимізація режимів руху механізмів і машин
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Бажан, В. Т.; Паламарчук, Д. А.; Міщук, Д. О.; Шевчук, О. Г.; Шумілов, Г. В.
    Приведены результаты научных исследований динамики и оптимизации режимов движения строительных и грузоподъѐмных механизмов и машин за 10 лет существования кафедры основ профессионального обучения КНУСА.
  • Документ
    Синтез кулачкового приводного механізму роликової формувальної установки з оптимальним динамічним режимом руху
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Метою даної роботи є удосконалення конструкції приводного механізму роликової формувальної установки для підвищення її надійності та довговічності.
  • Документ
    Результати експериментальних досліджень режимів руху роликової формувальної установки з рекупераційним приводом
    (КНУБА, 2007) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Основною перевіркою вірності теоретичних досліджень є проведення експериментальних досліджень з наступним порівняльним аналізом результатів отриманих в процесі теоретичних і експериментальних досліджень.
  • Документ
    Побудова фізичної моделі роликової формувальної установки з рекупераційним приводом
    (КНУБА, 2007) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для проведення експериментальних досліджень як правило використовуються натурні об‘єкти дослідження та їх моделі.
  • Документ
    Математична модель динаміки зміни вильоту маніпулятора з жорсткими ланками
    (КНУБА, 2006) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.
    Робота маніпуляторів з гідравлічним приводом супроводжується коливальними процесами, що виникають внаслідок зміни навантажень, перерозподілу енергії при зміні напрямку руху, а також різкого гальмування стріли під дією її власної ваги [1]. Отож при зміні вильоту вантажу виникають динамічні навантаження.