Техніка будівництва

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Документ
    Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.
  • Документ
    Оптимізація режиму вильоту вантажу баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою використовується для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з‘єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90° з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні. По допоміжній секції рухається вантажна каретка. В процесі зміни вильоту вантажу за допомогою зміни положення вантажної каретки або зміни положення власне стрілової системи виникають коливання вантажу, які приводять до появи динамічних навантажень, що діють на металоконструкцію крана і зменшують продуктивність роботи крана за рахунок потреби часу на заспокоєння коливань вантажу після зупинки. Усунення цих коливань дозволить покращити роботу баштових кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою, підвищити надійність роботи та підвищити продуктивність монтажних та перевантажувальних операцій.
  • Документ
    Синтез кулачкового приводного механізму роликової формувальної установки з оптимальним динамічним режимом руху
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Метою даної роботи є удосконалення конструкції приводного механізму роликової формувальної установки для підвищення її надійності та довговічності.
  • Документ
    Результати експериментальних досліджень режимів руху роликової формувальної установки з рекупераційним приводом
    (КНУБА, 2007) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Основною перевіркою вірності теоретичних досліджень є проведення експериментальних досліджень з наступним порівняльним аналізом результатів отриманих в процесі теоретичних і експериментальних досліджень.
  • Документ
    Побудова фізичної моделі роликової формувальної установки з рекупераційним приводом
    (КНУБА, 2007) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для проведення експериментальних досліджень як правило використовуються натурні об‘єкти дослідження та їх моделі.
  • Документ
    Математична модель динаміки зміни вильоту маніпулятора з жорсткими ланками
    (КНУБА, 2006) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.
    Робота маніпуляторів з гідравлічним приводом супроводжується коливальними процесами, що виникають внаслідок зміни навантажень, перерозподілу енергії при зміні напрямку руху, а також різкого гальмування стріли під дією її власної ваги [1]. Отож при зміні вильоту вантажу виникають динамічні навантаження.
  • Документ
    Критерії синтезу режимів руху механізмів і машин
    (КНУБА, 2005) Ловейкін, В. С.
    Режими руху механізмів і машин являють собою функціональні залежності переміщень, швидкостей та прискорень різних порядків окремих точок і ланок від просторового та часового аргументів протягом усього циклу руху механізму і машини, тому критерій оптимальності приймається у вигляді інтегрального функціоналу в формі дії.
  • Документ
    Динамічні навантаження у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску
    (КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.
    Метою даної роботи є аналіз динамічних навантажень у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску, що є узагальненням лінійного варіанту моделі (механізму підйому крана), де використана двомасова динамічна модель з лінійно-пружним канатом.
  • Документ
    Аналіз нелінійних маятникових коливань вантажу кранів при їх пуску.
    (КНУБА, 2002) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, М. Г.
    Відомо, що при роботі кранів спостерігаються інтенсивні маятникові коливання вантажу, котрі викликають нерівномірний рух кранів чи вантажних візків, додаткові навантаження на силові елементи кранів, створюють незручності при їх експлуатації, що слід враховувати при уточнених розрахунках кранів та оптимізації режимів руху їх вантажопідйомних механізмів при пуску/гальмуванні (кранів).
  • Документ
    Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу
    (КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.
    Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.