Техніка будівництва
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Дослідження напружено-деформованого стану кілець опорно-поворотного круга автомобільного крану(КНУБА, 2008) Заліско, І. І.Висока складність технології ремонту і неможливість її окремих операцій до конструкцій кілець ОПК автокранів, високі вимоги до геометричних параметрів й низькі значення допусків, не дозволяють здійснювати якісний ремонт кілець ОПК автокранів методом направлення поверхні бігової доріжки, а передумовою до пошуку інших ―aльтернативних‖ шляхів вирішення цієї проблеми. Одним із можливих напрямів підвищення надійності та ресурсу ОПК автокранів є заміна елементів кочення, а також вдосконалення технологічної обробки їх, а також самих доріжок кочення кілець ОПК.Документ Методика та алгоритм розрахунку напружено – деформованого стану металоконструкцій автокранів(КНУБА, 2011) Назаренко, І. І.; Заліско, І. І.; Коваленко, С. В.В роботі на основі теоретичних та експериментальних досліджень розроблена методика та алгоритм розрахунку напружено-деформованого стану металоконструкцій автокранів.Документ Дослідження напруженого стану металоконструкцій автокранів(КНУБА, 2009) Заліско, І. І.; Назаренко, І. І.Металоконструкція крана являється головною частиною, на якій монтуються всі механізми.Документ Аналіз конструкцій автомобільних кранів та ефективність їх використання(КНУБА, 2007) Заліско, І. І.; Коваленко, С. А.Сучасний розвиток будівництва в Україні висуває нові вимоги до машин і обладнання, які б забезпечили високу надійність, продуктивність та цілу низку економічних і ергономічних вимог.Документ Аналіз конструкцій автомобільних кранів та ефективність їх використання(КНУБА, 2007) Заліско, І. І.; Коваленко, С. А.Сучасний розвиток будівництва в Україні висуває нові вимоги до машині обладнання, які б забезпечили високу надійність, продуктивність та цілу низку економічних і ергономічних вимог.