Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Прийоми реконструкції будівель професійно-технічних навчальних закладів
    (КНУБА, 2011) Закрепа, Л. М.
    В даній статті розглядається необхідність вирішення масштабних задач оновлення існуючого фонду будівель професійно-технічної освіти . Визначені напрямки удосконалення будівель професійно-технічних навчальних закладів та прийоми розвитку реконструкції , з метою підвищення якості архітектурно-планувальних рішень даних типів будівель.
  • Документ
    Прийоми зонування багатофункціонального центру активного відпочинку
    (КНУБА, 2019) Гайдуков, Є. О.; Кравченко, І. Л.; Kravchenko, I. L.; Gaydukov, E. O.
    Дана стаття присвячена вивченню принципів функціонального зонування центрів активного відпочинку в міському середовищі. Розглянуто світовий досвід проектування і особливості формування аналогічних за функцією центрів в Європі і США. На основі аналізу були виявлені загальні схеми розташування функціональних блоків (цілісна, лінійна, багаторівнева), характерні і загальні особливості аналогових центрів. Розглянуто особливості кожної функціональної зони та їх розташування відносно один одного. На основі отриманих даних виявлено основні принципи зонування багатофункціональних центрів активного відпочинку. This article is devoted to the study of the functional zoning principles of activity centers in the urban environment. The world experience of designing and features of the formation similar in function centers in Europe and the USA considered. General layouts of functional blocks (integrated, linear, multilevel), characteristic and general features of analog centers were revealed based on the analysis. The features of each
  • Документ
    Особливості функціонально-планувальної організації будівель професійно-технічних навчальних закладів
    (КНУБА, 2011) Закрепа, Л. М.
    В даній статті розглядаються перспективні напрямки розвитку функціонально-планувальної організації, яка визначається в залежності від ролі навчального закладу в структурі мережі професійно- технічної освіти. Наведена номенклатура типів будівель професійно-технічних навчальних закладів.