Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Функціонально – емоційні аспекти формування центрів дитячої творчості (ЦДТ)(КНУБА, 2012) Аванесян, Д. О.; Негай, Г. А.в статті розглянуті принципи функціональної та психоемоційної організації ЦДТ, створена базова модель просторової структури даних закладів та розглянуті додаткові групи приміщень по різним видам діяльності, які можуть впливати на формування комфортності та ефективності функціонування ЦДТ.Документ Вітчизняний досвід формування шкіл на малих земельних ділянках(КНУБА, 2010) Юрчишин, О. М.; Плотнікова, О. А.В даній статті розглянуто досвід проектування шкіл на малих земельних ділянках. Визначено основні причини та фактори , що впливають на їх формування. Та причини, що зумовлюють потребу будівництва шкіл на малих земельних ділянках.Документ Сучасні тенденції формування інтер’єрів центрів художньо-естетичної творчості(КНУБА, 2014) Репкіна, К. В.; Ковальська, Г. Л.У статті аналізуються прийоми формування інтер’єрів шкільних та позашкільних навчальних закладів, зарубіжні тенденції в проектуванні. Розглянута іноземна практика, проаналізована сучасна специфіка виховання дітей та її вплив на рішення внутрішнього простору будівлі, виявлено зв҆язок та закономірності між організацією архітектурного образу будівлі та її інтер’єром.Документ Принципи формування сучасних закладів дошкільного виховання надмалої місткості в житловому середовищі(КНУБА, 2008) Юрчишин, О. М.У статті розглянуто та охарактеризовано проблеми функціонування існуючої мережі дитячих дошкільних закладів , запропоновано принципи побудови нової структури сучасних закладів дошкільного виховання надмалої місткості в житловому середовищі .Документ Сучасні тенденції формування інтересів центрів художньо-естетичної творчості(КНУБА, 2014) Репкіна, К. В.У статті аналізуються прийоми формування інтер’єрів шкільних та позашкільних навчальних закладів, зарубіжні тенденції в проектуванні. Розглянута іноземна практика, проаналізована сучасна специфіка виховання дітей та її вплив на рішення внутрішнього простору будівлі, виявлено зв҆'язок та закономірності між організацією архітектурного образу будівлі та її інтер’єром.