Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Наскрізна класифікація пішохідно-транспортних об’єктно-суб’єктно- просторових середовищних систем у структурі зупиночних просторів
    (КНУБА, 2020) Товбич, Валерій Васильович; Куліченко, Наталія Вікторівна; Сисойлов, Микола Валентинович; Чжан Синь Му; Tovbych Valerii; Kulichenko Nataliya; Zhang Sin Mu; Sysojlov Nikolay
    Розглядаються пішохідні , транспортні та пішохідно-транспортні системи у структурі зупиночно-територіальних просторів міст та поселень різного рівня ієрархії; визначена наскрізна системна (зокрема, демоекосистемна) класифікація цих пішохідних , транспортних та пішохідно - транспортних систем (та їхніх підсистем) з позицій ієрархічного прояву складових елементів зупиночно-територіальних просторів, що мають (завдяки перерозподілу внутрішніх пішохідних потоків) багато-зонну супідрядно- ієрархічну структуру. У роботі детально показано, що існує не менш як 8 О ( 1 О х 8 ) основних та 3 2 О ( 4 х 8 О ) додаткових ©узагальнених» варіантів прояву пішохідних, транспортних та пішохідно-транспортних зупиночно- територіальних систем ( а з урахуванням «інфра-зони» - як мінімум , не менше 9 О ( 8 О+ 1 О) основних та 3 6 О (3 2О+4х 1 О ) додаткових ієрархічно-супідрядних класифікаційних елементів) . Суттєвим є те , що на основі отриманих результатів , завдяки системному (зокрема, демоекосистемному) підходу, можлива ще й подальша деталізація , конкретизація та узагальнення.
  • Документ
    Зонінговий та світлоколірний об'єктно-просторово-середовищний аналіз зупинок і зупиночних територій Дніпра
    (КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Кондрацька, О. І.; Сисойлов, М. В.
    Наводиться наскрізний зонінговий та світлоколірний об’єктно-просторово-середовищний аналіз (т.зв. «СКОПС-аналіз») просторів зупинок і відповідних просторів прилеглих зупиночних територій, що у своїй сукупності визначають наскрізну зупиночно-територіальну структуру міста Дніпра.
  • Документ
    Перспективи розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст і поселень різного рівня ієрархії
    (КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Сисойлов, М. В.; Чжан Синь Му
    Розглядаються загально-методичні питання, що стосуються проблем та засад формування наскрізної концепції перспектив розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст і поселень різного рівня ієрархії. Зупиночно-територіальні структури розглядаються як самостійні зупиночно-призупиночно-територіальні структурні одиниці сучасного середовища життєдіяльності населення. За основу формування наскрізної класифікації зупинично-призупиночних територій береться узагальнене поняття пішохідного радіуса доступності, що розглядається з позицій періодичного притоку постійних користувачів Зупинки – та поділяє увесь зупиночно-територіальний простір на дев‘ять зон: Ядро, Зупиночна зона, Призупиночна, Білязупиночна, Навколозупиночна, Буферна зона, Червона зона, що містить так звані «червоні лінії» зони тяжіння користувачів, Інфра-зона (або «Сліпа зона», зона навколишньої інфраструктури) та Ультра-зона, де перетинаються горизонтальний та вертикальний градієнти розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст та поселень різного рівня ієрархії. Саме з розвитком Ультра-зони автори пов‘язують процес «будівельного буму» в Україні, зокрема, територіях ущільненої міської забудови. І ось чому. Ультразона – це зона, що заглиблена під «Ядро» Зупинки, тобто розвиток зупиночнопризупиночного простору з горизонтального змінюється на вертикальний. Саме у цій зоні треба розміщувати і гаражі містян (зокрема, постійних користувачів зупинки), і позавуличний міський транспорт (швидкісний трамвай, метро, зокрема, їхні підземні зупинки), і навіть частину офісних, торговельних та роботизовано-промислових міських структур. Це дає змогу вивільнити від умовно-зайвих та екологічно-забруднюючих елементів історично сформовану наземну частину кожного зупиночно-призупиночного простору з максимальним його наближенням, розкриттям та пристосуванням для пішохідних потоків.