Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Розробка універсального динамічно-інерційного демпфера подвійного призначення для гасіння низько- та високочастотних коливань транспортних засобів
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С.; Похиленко, Є.; Химич, І.
    Розглянуте обладнання транспортних засобів у вигляді просторової системи приводів із паралельними кінематичними зв'язками, оснащене пристроями для гасіння високочастотних коливань виконавчого органа (інерційна складова універсального демпфера). Врахований вплив низькочастотних коливань машини при її русі вздовж нерівностей. Задля забезпечення стійкості положення машини й підвищення безпеки її експлуатації застосований динамічний гасник вказаних коливань (динамічна складова універсального демпфера). Такий демпфер здатний одночасно гасити й власні коливання підресореної частини шарнірно-зчленованого транспортного засобу.
  • Документ
    Основні критерії гармонійного взаємозв'язку в системі "людина - міське середовище"
    (КНУБА, 2013) Клюшниченко, Є. Є.; Штепа, К. О.
    Розглянуто оцінку взаємодії людини і оточуючого міського середовища. Графічно зображено залежність дії несприятливих факторів від поточного часу і місця перебування людини в міському середовищі протягом дня.
  • Документ
    Феномен безпеки та місце міського простору у його структурі
    (КНУБА, 2014) Главацький, О. З.
    розглядаються різні підходи до визначення феномену безпеки, з ґрунтовним аналізом одного з її аспектів – «безпека людини». На основі опрацьованих матеріалів автором описуються рівні, класифікація та види безпеки, а також її зв’язок з життєвим простором людини, частиною якого є міське середовище.
  • Документ
    Формування методів управління проектами та програмами безпеки об’єктів критичної інфраструктури
    (КНУБА, 2019) Хрутьба, Вікторія Олександрівна; Зюзюн, Вадим Ігорович; Нєвєдров, Дмитро Сергійович; Лисак, Роксолана Станіславівна
    Критична інфраструктура включає об’єкти різних секторів економіки. Ці об’єкти є стратегічними для держави, і як наслідок, вразливими, тому потребують особливого захисту. Запропоновано критерії ідентифікації об’єктів критичної інфраструктури та їх деталізацію. Розглянуто деталізований метод ідентифікації об’єктів критичної інфраструктури. Розроблено метод до формування регіональних програм безпеки об’єктів критичної інфраструктури та здійснено деталізацію процесів управління таким типом програм, на основі формування стратегічних завдань та їх декомпозиції в питанні управління ризиками та загрозами для об’єктів критичної інфраструктури. Такі програми будуть спрямовані на попередження ризикових ситуацій та загроз, які можуть супроводжувати весь життєвий цикл функціонування об’єктів критичної інфраструктури, адже найкращий захист – це попередження виникнення небезпечних ситуацій для об’єктів критичної інфраструктури, як природного так і техногенного характеру.
  • Документ
    Принципы формирования предметно-пространственной среды для людей с нарушениями зрения
    (КНУБА, 2010) Родик, Я.С.; Воробьева, Д.И.
    Розглядаються проблеми формування сучасного архітектурного простору для людей з вадами зору.
  • Документ
    Аналіз досвіду країн ЄС у сфері запобігання негативним наслідкам стихійних лих
    (КНУБА : ІТГІП, 2014) Цікало, О. В.; Іванюта, С. П.
    Проаналізовано актуальні підходи єс у сфері запобігання стихійним лихам різного характеру та пом’якшення їх негативних наслідків. Окреслено перспективи створення в україні сучасних механізмів зниження ризику стихійних лих як дієвого засобу підвищення стійкості держави до негативних наслідків реалізації актуальних загроз природного походження.