Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
8 результатів
Результат пошуку
Документ Побудова фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана(КНУБА, 2014) Ловейкін, Вячеслав; Шевчук, ,ОлександрУ роботі,на основі теорії подібності технічних систем, визначено параметри фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана, За цими параметрами побудована фізична модель шарнірно-зчленованої стрілової системи для проведення експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана за рахунок переміщень шарнірно-зчленованої стрілової системи та вантажного візка.Наведено порівняння відповідних параметрів фізичної моделі та натурної машини.Документ Синтез оптимального керування рухом вантажопідйомними кранами(КНУБА, 2014) Ромасевич, Юрій; Ловейкін, ВячеславУ статті наведено постановку задачі оптимального керування рухом вантажопідйомного крана із вантажем на гнучкому підвісі. Запропоновано комплексний безрозмірний критерій, який відображає стан динамічної системи „кран-вантаж” у фазовому просторі і „витрати” на керування системою. Для розв'язання поставленої задачі використано метод динамічного програмування. Для установлення умови стійкості руху крана із вантажем на гнучкому підвісі використано алгебраїчний критерій Рауса-Гурвіца. Функція оптимального керування знайдена у вигляді зворотного зв'язку. Побудовані графiки функції оптимального керування та некласичний фазовий портрет руху системи.Документ Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.Документ Експериментальне дослідження зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою(КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Шевчук, О.Представлено результати експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Під час досліджень, що проводилися на фізичній моделі, визначено такі параметри: кут відхилення вантажного канату від вертикалі; переміщення та швидкості вантажного візка та канатного барабана приводу підйому стрілової системи; подовжнє зусилля у відтяжці.Документ Динамічні навантаження у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску(КНУБА, 2002) Ловейкін, В.С.; Човнюк, Ю.В.; Діктерук, М.Г.Метою даної роботи є аналіз динамічних навантажень у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску, що є узагальненням лінійного варіанту моделі (механізму підйому крана) [2], де використана двомасова динамічна модель з лінійно-пружним канатомДокумент Оцінка методів і визначення організаційних основ працездатності будівельних машин і механізмів(КНУБА, 2004) Єрмаков, М.О.Актуальність проблеми. Значна кількість будівельної техніки, що експлуатується в країнах із ринковою економікою, використовується до періоду використання моторесурсу двигунів, зношенню ходової частини, станини, рами й ін. частин, тобто машина працює до так званого повного "зношення". Після цього машини списуються й відправляються в металобрухт під прес. До такого класу машини відносяться автомобілі, розчино- і бетонозмішувачі, практично всі засоби малої механізації.Документ Новий робочий орган екскаватора(КНУБА, 2004) Смірнов, В.М.; Пристало, Ю. П.Для виконання означених вимог розроблена конструкція нового ковша для екскаватора зворотного копання типу ЕО-2628, що працюватиме взимку. Особливості конструкції нового ковша спрямовані, крім за все, на обмеження кусковатості стружки та покращення умов для занурення ковша в масив, при цьому враховані кінематичні особливості екскаватора зворотного копання .Документ Концепция мониторинга подъемно-транспортных машин(КНУБА, 2003) Калюх, Ю.И.; Кадильникова, Т.М.Сегодня в Украине только в основных областях промышленности и народного хозяйства эксплуатируется более 34,51 млн. тонн стальных конструкций. Основа фонда металлических конструкций представлена зданиями и сооружениями, которые были введены в эксплуатацию в 1950 -1983 годах, что составляет 84,2% от общего объема[1]. Таким образом, срок эксплуатации основной части металлоконструкций составляет 20-50 лет. Аналогичную картину мы имеем по подъемно-транспортным машинам/ПТМ/.