Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Аналіз здібностей, що впливають на розвиток просторової уяви
    (КНУБА, 2015) Гонта, В. С.
    Запропоновано визначення просторової уяви з технологічно-графічної точки зору, зроблений огляд здібностей, які впливають на розвиток просторової уяви.
  • Документ
    Дисциплина «Начертательная геометрия» - как необходимая составляющая в архитектурном образовании
    (КНУБА, 2015) Перпери, А. А.; Яворская, Н. М.
    На протяжении многих десятков лет стоит вопрос о повышении качества и эффективности творчества. Многие деятели науки в области архитектуры пишут труды и всесторонне раскрывают цели и задачи архитектурного творчества, выдвигают первоочередные творческие задачи и помогают решать вопросы их реализации. В архитектурном творчестве существует два подхода к проектированию любых объектов: 1. Форма, через которую реализуются материальные и духовне функции любого архитектурного объекта. 2. Функционально-техническая идея подхода к архитектурной форме. Вместе с тем и тот и другой методы могут привести к негативному эффекту, либо к пустому формалистическому творчеству, либо к очевидности: то, что хорошо функционирует – не всегда хорошо выглядит. Архитектура становится искусством, когда она ориентируется на общественную природу человека, его духовные ценности, мироощущения и культуру.
  • Документ
    Ігрові технології навчання та оцінювання як одна з інноваційних форм розвитку просторової уяви
    (КНУБА, 2019) Гонта, Вікторія Сергіївна
    Наведено приклад інноваційного запровадження комп’ютерних технологій в навчальний процес розвитку просторової уяви (гейміфікації). Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу, формує взаємодію навчання та застосування знань на практиці за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату. Розглянуто експериментальний варіант чорної скриньки навчально-оцінювальної комп’ютерної гри з використанням комбінованого алгоритму тесту розвитку просторової уяви (ТРПУ) та доцільність її створення і впровадження у кваліфікаційно-професійний чи навчально-виховний процеси. Розроблено структуру блоку «Іспит», яка складається з декількох функціональних послідовних елементів, в одному з яких окремо виділено підблоки, що забезпечують формування початкових даних, задають початкові і граничні умови відповідно до обраного типу системи, що моделюється.