Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Концептуальна модель формування ментального простору(КНУБА, 2015) Веренич, Олена ВолодимирівнаРозглянуто елементи ментального простору. На основі цього запропоновано концептуальну модель формування ментального простору. Досліджено чинники, які впливають на його формування. Виокремлені основні інформаційні одиниці. Досліджено та запропоновано використання мемів для опису інформаційних одиниць, якими оперують ментальні простори. Окреслено напрями подальших наукових досліджень щодо оцінки кількості, якості та структури мемів, які формують ментальний простір.Документ Формалізована модель ментального простору проектного менеджера /команди проекту(КНУБА, 2015) Веренич, Олена ВолодимирівнаРеалізація проекту чи програми здійснюється у ментальному просторі, який включає в себе декілька ментальних просторів: проекту чи програми, зацікавлених сторін, проектного менеджера/команди проекту, рухомого контексту. Кожен простір впливає на ефективність впровадження проекту чи програми. Для результативного впровадження проектів і програм та збільшення активів знань необхідно провести дослідження всіх зазначених просторів. Використання математичного апарату є засобом для дослідження відповідних просторів, взаємозв’язків всередині просторів та поза їх межами. Такі засоби дозволяють об’єднати змістовне представлення щодо об’єктів дослідження, зафіксувати їх логічну структуру та притаманними їм засобами дослідити логічні властивості просторів. У статті розглянуто та досліджено ментальний простір проектного менеджера/команди проекту. На основі цього запропоновано підхід щодо формалізації цього простору з використанням математичної теорії множин. Виокремлено основні множини: знань, практики та умінь, які містять ментальний простір. Досліджено потужність цих множин, визначено, які операції над множинами можна проводити. Запропоновано функцію перетворення елементів однієї множини у елементи іншої множини.Документ Формалізована модель ментального простору зацікавлених сторін(КНУБА, 2016) Веренич, Олена ВолодимирівнаМентальний простір зацікавлених сторін є одним з чотирьох ментальних просторів, які входять у широкий ментальний простір проекту чи програми. Вплив цього простору на реалізацію проекту чи програми є значним і суттєвим, тому дослідження його та виокремлення суттєвих чинників, що впливають на реалізацію проекту чи програми, є актуальною проблемою дослідження. Використання математичного апарату є засобом для дослідження простору, взаємозв’язків всередині простору та поза його межами. У статті запропоновано підхід щодо формалізації ментального простору зацікавлених сторін з використанням математичної теорії множин. Виокремлені основні множини: знань, соціальна позиція, культурний рівень та зацікавленість, які включає ментальний простір. Проаналізовано можливий вплив зацікавлених сторін на реалізацію проекту чи програми. Досліджено взаємодію ментальних просторів зацікавлених сторін та проектного менеджера/команди проекту, а також описано можливість управління ментальним простором зацікавлених сторін проектним менеджером/командою проекту. Показано за допомогою чого можна здійснювати таке управління і яким чином це може відбуватись.Документ Управління стейкхолдерами проектів підготовки інженерних фахівців для галузі суднобудування(КНУБА, 2017) Гарбуз, Світлана КостянтинівнаРозглянуто доцільність використання «м'яких технологій» для управління стейкхолдерами освітніх проектів підготовки інженерних кадрів для суднобудівної галузі. Досліджено хронологію подій освітнього проекту та встановлено динаміку, яка показує зміни рівня зацікавленості сторін проекту. Враховано формування «Ба» елемента проекту, єдиного ментального простору, в P2M (Project's Ba), що створюється учасниками проекту. Проведені дослідження дозволяють успішно реалізовувати освітні проекти, які залежать від «м'яких» компонентів. Запропоновано вважати відхилення фактичних метрик проекту від очікуваних, як індикатор зміни зацікавленості сторін. Оскільки в процесі реалізації проекту бере участь велика кількість людей, у яких є різні знання в різних сферах, вони зобов'язані свої зусилля спрямувати на досягнення єдиної мети та отримання єдиного запланованого результату.