Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Евро-Американский опыт консалтинга в архитектурной деятельности(КНУБА, 2018) Бондаренко, К. Э.; Поминчук, М. В.В статье описаны сюжеты взаимодействия архитектора с одним или несколькими консультантами, рассмотрена классификация консалтинговых услуг по содержанию предоставляемых архитектору знаний и методик. Каждый тип рассмотрен на примере одного, наиболее яркого реализованного проекта в США или странах Европы.Документ Формування сучасного дитячого майданчика в умовах природного ландшафту при виконанні курсового проекту(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.; Бас, Я.; Булах, В.У статті досліджуються методичні основи залучення студентів під час курсового архітектурного проектування до виконання реальних проектних завдань на тему: «Проект дитячого майданчика з благоустроєм території». Пропонується: поєднання процесу реального проектування та навчальних проектів; створення гармонійного середовища дитячої активності шляхом суміщення багатьох різноманітних зон.Документ Історико-культурні та стильові особливості громадських будівель в роботах студентів НАОМА 1969-1980-х років(КНУБА, 2018) Повар, М. О.; Давидов, А. М.В статті здійснено аналіз стильової характеристики громадських об’єктів в курсових та дипломних роботах студентів НАОМА 1960-1980-х років минулого століття. Значна увага приділяється історико-культурному та суспільно-інформаційному впливу на формування світогляду майбутніх фахівців архітектури. Надано спроби систематизації розвитку якісно-художнього рівня студентської творчості в межах хронології досліджуваного періоду.Документ Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.