Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Документ
    Сьома міжнародна науково-практична конференція «Transfer of Innovative Technologies 2021»
    (КНУБА, 2021) Сукач, Михайло
    З 19 по 20 травня у Київському національному університеті будівництва і архітектури проведено VII міжнародну науково-практичну конференцію «Transfer of Innovative Technologies 2021». На ній були представлені креативні ідеї, інноваційні проекти й практичні розробки в галузях будівництва, архітектури, розв’язання нагальних проблем інженерії й проектування об’єктів, захисту навколишнього середовища, сучасні тенденції в інформаційних технологіях та ін. На конференції, яка відбувалась в режимі відеоконференцзв’язку, прийняли участь вітчизняні науковці, викладачі та студенти навчальних закладів, представники виробництв, відомі фахівці країн світу. Усього подано 128 заявок від півтори сотні учасників, у тому числі 15 іноземних з Австралії, Польщі, Словаччини, США, Казахстану, Німеччини, Китаю. Конкурсна комісія визначила кращі роботи в номінаціях: Презентація, Інноваційний проект, Публікація, відзначила Дипломами преможців 2021 року. Учасники отримали Сертифікати, а найактивніші − Подяки за проведену роботу, міжнародні наукові зв’язки та організаційну підтримку форуму. В Збірнику матеріалів конференції (онлайн) та в журналі «Transfer of Innovative Technologies», Vol.4, No.1 опубліковано препринт статті, а презентації учасників – на сайті конференції. Кращі роботи рекомендовано до публікації в міжнародних наукових журналах Transfer of Innovative Technologies, Підводні технології: промислова та цивільна інженерія. Прийнято рішення щодо підготовки й проведення наступного форуму в 2022 році, залучення до інноваційної діяльності креативних учасників та нових установ, подальшої інтеграції у світовий науковий простір. Оргкомітет дякує всім за представлені матеріали та впровадження інноваційних технологій у життя!
  • Документ
    Грантові наукові програми Китаю
    (КНУБА, 2021) Сукач, Михайло
    В Китайській народній республіці разом з Україною засновано міжурядовий Українсько-китайський центр Шовкового шляху, укладено низку контрактів із китайськими урядовими компаніями та підприємствами. Це відкриває нові можливості для українсько-китайського наукового співробітництва в рамках грантових програм Китайської народної республіки «Один пояс, Один шлях». Створено спеціальну онлайн платформу, яка представляє собою уніфікований онлайн портал для подачі заявок на участь українських науковців у грантових програмах КНР на проведення спільних наукових досліджень. Для участі в програмі потрібно зареєструватися на порталі для створення особистого кабінету, персонального облікового запису та ID номеру науковця, який використовується для подачі заявок на грантові проекти. Підготовка грантової заявки починається після попереднього визначення китайських партнерів та відповідного рівня гранту. Наразі Українсько-китайський центр впроваджує грантову програму постдокторського стажування, а також запрошує науковців до роботи в лабораторіях та дослідницьких групах Китаю. Наразі з Центром співпрацюють понад 30 університетів, вони беруть участь у спільних наукових дослідженнях з робототехніки, машинобудування, інформаційних технологій, систем автоматизації, економіки, медицини, сільського господарства та ін. 2020 року Українсько-китайський центр Шовкового шляху, включено до реєстрів іноземних компаній, з якими рекомендовано співпрацю в освітній та наукових сферах для подачі грантових запитів Пекінської біржі високих технологій.
  • Документ
    Шоста міжнародна науково-практична конференція «Transfer of Innovative Technologies 2020»
    (КНУБА, 2020) Сукач, Михайло
    Проведено шосту міжнародну науково-практичну конференцію Transfer of Innovative Technologies 2020, присвячену 90-річчю від дня заснування Київського національного університету будівництва і архітектури. Особливістю цьогорічного форуму було те, що він відбувався дистанційно на платформі Cisco Webex за участі науковців з Польщі, Франції, Австралії, Іраку, Лівії, Бразилії, Китаю. Фахівці в галузях будівництва і архітектури, інженерії та екології, інформаційних технологій та ін. традиційно ділились своїм досвідом. Роботу було спрямовано на інтеграцію українських і закордонних фахівців і наукових шкіл у розробці теорії проведення досліджень, створення нових методів і техніки, практичне застосування енергоощадних, екологічно безпечних технологій та засобів. Мета конференції – спілкуваня з фахівцями різних галузей для вирішення глобальних проблем ресурсного та енергетичного забезпечення виробництва, передачі інноваційних технологій у різні сфери людської діяльності. Офіційними мовами конференції є українська, російська, англійська, польська і французька. Було отримано понад сотню заявок від 140 учасників з наукових та освітніх закладів, промисловості, недержавних установ, студентів, магістрантів та аспірантів. Було представлено понад три десятки інноваційних проектів в галузях архітектури, інженерії споруд, інформаційних технологій, кібербезпеки тощо. Обговорено результати дослідження двох докторських та кількох кандидатських дисертацій. За результатами оголошенних конкурсів в номінаціях Інноваційний проект, Презентація, Публікація визначено переможців 2020 року, які були нагороджені дипломи. Найактивніші учасники з числа фахівців та студентської молоді отримали Подяки і Сертифікати. Результати роботи та препринти найкращих презентацій авторів опубліковано у Збірнику матеріалів конференції (online) та журналі Transfer of Innovative Technologies. КНУБА налагодив співпрацю зі спеціалістами Університету науки і техніки Цзянсу (Ки- тай), Університету прикладних наук та мистецтв (Fachhochschule Dortmund, Germany), IT університету Астани (Казахстан) у галузях досліджень досліджень та видавничої справи. Учасники конференції підтримали Петицію керівництва Міжнародного центру інтегральної екології CEI Laudato Si (Варшава) до Папи Римського і Президента США про антропогенний вплив на світове середовище і захист від академічного насилля та тиску.
  • Документ
    Тенденції збільшення прохідності та безпеки машин (на прикладі бронеавтомобілів армії США)
    (КНУБА, 2020) Сукач, Михайло; Кравчук, Анатолій
    В умовах мінної небезпеки гостро стоїть питання наявності транспортних засобів з необхідним ступенем захисту. Теоретичні розрахунки на підрив машини та їх практичне впровадження у виробництво дозволяють створювати захищені машини підвищеної прохідності, а використання «маніпулятора» з розміщеними спереду машини додатковими приладами виявлення мін чи вибухонебезпечних предметів, упереджують потрапляння їх під колеса та зменшують пов’язані із цим небезпечні фактори. Разом з тим, підвищення ступеню захищеності машин призводить до зростання маси, а збільшення кліренсу − до перекидання машини під час руху. Необхідність встановлення маніпуляторного обладнання також вимагає додаткових розрахунків машини на стійкість. Розглянуто зразки захищених машин підвищеної прохідності, що використовуються армією США, − MAXX PRO (Navistar International), RG-31, RG-33 (BAE Systems), CAIMAN (Аrmor holdings / BAE), COUGAR, BUFFALO (Force Protection), M-ATV (OSHKOSH), їх конструктивні особливості та технічні характеристики. Найбільше розповсюдження отримали захищені машини L-M-ATV (Oshkoh), оскільки вони при однаковому ступеню захисту мають меншу масу, висоту і виявились більш маневреними. Аналіз шляхів підвищення прохідності й безпеки військової техніки в подальшому може бути врахований для уточнення технічного завдання з розробки як транспортних засобів, так і машин для спеціальних робіт (аварійно-ремонтних, рятувальних) із необхідним ступенем захисту
  • Документ
    Лабораторные исследования скобовидных пластинчатых рессор
    (КНУБА, 2019) Сукач, Михайло
    Экспериментальное исследование скобовидных пластинчатых рессор (СПР) имело целью определить степень достоверности расчетов, методика которых изложена в предшествующих статьях автора, а также выяснить область применимости этих расчетов. В результате экспериментальные исследования как модельных, так и натурной рессор показали, что в области тех величин нагрузок и деформаций, которые были зарегистрированы при исследованиях, экспериментально полученные данные достаточно хорошо совпадают с расчетными величинами. Следовательно, можно утверждать, что приведенные формулы как для проектировочного, так и для поверочного расчетов, дают достаточно надежные результаты, Экспериментальные исследования показали, что упругие характеристики исследованных рессор являются линейными. Остаточные деформации СПР 5320-5001080 при двухкратной нагрузке силой Pmax = 4060 H относительно невелики и составляют 0,5 ... 0,7 мм, что не превышает 0,16 %. Можно ожидать, что при термообработке, обеспечивающей более высокую твердость (до НВ = 430...444 ) эти остаточные деформаций практически возникать не будут. Жесткость скобовидной пластинчатой рессоры СПР 5320-5001080, определенная экспе риметально, составляет Сф =833 H/см. Следовательно фактическая податливость этой рессоры более чем на 8% выше расчетной.
  • Документ
    Проведено V міжнародну конференцію з трансферу інноваційних технологій
    (КНУБА, 2019) Сукач, Михайло
    Продовжуючи традицію проведення міжнародних конференцій в Київському національному університеті будівництва і архітектури 22-23.05.2019 відбувся черговий форум, який цього року змінив свою назву на Transfer of Innovative Technologies (Underwater Technologies). Основну увагу було прикуто інтеграції вітчизняних та закордонних фахівців в розробці теорії, проведенні досліджень, створенні нової техніки і технологій, застосуванні новітніх енергоощадних екологічно безпечних технологій. Розглядались оригінальні ідеї, пропозиції, нестандартні рішення, креативні проекти. Запропоновано нові методи дослідження та прогнозування властивостей матеріалів, конструкцій, технологічних процесів, інноваційні підходи щодо проектування, виробництва і експлуатації промислових, цивільних об’єктів, інфраструктури, проблеми енергетики, екології, комп’ютерні та інформаційні технології. Представлено оригінальні роботи й авторитетні огляди з інноваційних технологій у будівництві, архітектурі, інших галузях науки і техніки.
  • Документ
    Різання грунту двосекційним похилим ланцюговим робочим органом
    (2010) Сукач, Михайло; Лисак, С.
    Виконано аналіз процесу різання ґрунту двосекційним ланцюговим траншеєкопачем, запропоновано його математичну модель. Розглянуто основні схеми встановлення різців на ланцюговому робочому органі.
  • Документ
    Автоматизована система підготовки та оптимізації застосування будівельної техніки
    (КНУБА, 2012) Сукач, Михайло; Хоменко, Микола; Литвиненко, Іван
    Створено автоматизовану систему керування виробничими процесами, розробкою технологій та машин на рівні низових будівельних, сільськогосподарських та інших підприємств. Система містить у собі методи і засоби виконання інженерно-економічної підготовки, виробничого планування, техніко-економічного аналізу та керування технологічними процесами виробництва.
  • Документ
    Метод визначення властивостей донних ґрунтів in-situ
    (КНУБА, 2018) Сукач, Михайло; Комоцька, Світлана
    Розроблений в КНУБА метод гравіта- ційного зондування ґрунтів сферичним ін- дентором дозволяє визначати міцнісні ха- рактеристики донних відкладень у природ- ному стані (in-situ).
  • Документ
    Модернізація екскаватора двосекційною поворотною стрілою
    (КНУБА, 2017) Сукач, Михайло
    Розроблено екскаватор для відкопування протяжних підземних об’єктів з модернізованим робочим обладнанням у вигляді двосекційної поворотної стріли. Першу секцію змонтовано на платформі екскаватора з можливістю повороту у вертикальній площині, а другу − шарнірно прикріплено до першої секції з можливістю повороту в горизонтальній площині відносно вісі пересування машини. Механізм повороту стріли виконано у вигляді шестигранної системи шарнірно з’єднаних важелів, що представляє собою розташовані по обидві сторони секцій шарнірно з’єднані між собою активні й пасивні двоплечі важелі. Функціональні можливості екскаватора розширюються шляхом зміщення вісі копання на певну відстань за межі ходової частини, що дозволяє відкопувати траншею паралельно вісі його пересуванню в стислих умовах міської забудови. Модернізоване обладнання дає можливість підвищити безпеку експлуатації машини при пересуванні на бермі протяжних підземних об’єктів та у нестійких ґрунтових умовах.