Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Враження від проведення курсового проекту обміри пам’ятки архітектури та обмірно-проектної практики в національному заповіднику «Софія Київська»(Київський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Слєпцов, О. С.; Куковальська Н. М.; Ніканоров, С. О.; Горіна, А. О.; Адаменко М. В.У статті описується методична послідовність та враження учасників від проведення занять з архітектурного проектування зі студентами першого курсу під керівництвом завідувача кафедри Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА професора О.С.Слєпцова на території Національного заповідника "Софія Київська" у 2016 році.Документ Формування сучасного дитячого майданчика в умовах природного ландшафту при виконанні курсового проекту(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.; Бас, Я.; Булах, В.У статті досліджуються методичні основи залучення студентів під час курсового архітектурного проектування до виконання реальних проектних завдань на тему: «Проект дитячого майданчика з благоустроєм території». Пропонується: поєднання процесу реального проектування та навчальних проектів; створення гармонійного середовища дитячої активності шляхом суміщення багатьох різноманітних зон.Документ Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.