Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Інформативний потенціал та культурна ідентичність в архітектурі об’єктів рейкового транспорту
    (КНУБА, 2014) Проляка, Т. О.
    У статті розглядається ефективність прийомів культурного відображення в створенні інформаційно-насичених художніх образів в архітектурі об’єктів рейкового транспорту (на прикладі надземних станцій міського рейкового транспорту). Теоретично обґрунтовано інформативний та композиційно-художній потенціал архітектурної форми об’єктів дослідження. Проаналізовані історико-культурні ознаки в архітектурі реалізованих об’єктів. Встановлений вплив художньо-виразних станцій на загальний візуальний імідж міста.
  • Документ
    Об'єднані типи надземних станцій міського рейкового транспорту
    (КНУБА, 2014) Проляка, Т. О.
    В статті розглядаються варіанти об’єднання надземних пасажирських об’єктів міського рейкового транспорту з іншими функціями, транспортними та громадськими. Встановлюється роль об’єктів дослідження у формуванні транспортно-пересадочних та громадсько-транспортних вузлів. Представлена розроблена класифікація об’єднаних типів надземних станцій міського рейкового транспорту за типом суміжної функції та за типом її поєднання з пасажирським об’єктом.
  • Документ
    Нові об'єкти транспортної інфраструктури в насиченому міському середовищі: дуалістична специфіка і гуманістичні вимоги до проектування
    (КНУБА, 2014) Проляка, Т. О.
    В статті розглядається дуалістична природа інтеграції об’єктів транспортного призначення (мости, естакади, розв’язки, гаражі, СТО, АЗС, зупинки та станції) в міське середовище. Сформульовано поняття гармонійної інтеграції нових об’єктів у звичне середовище. Визначені ознаки архітектурних об’єктів, які спроектовано відповідно до гуманістичних цінностей. Запропоновано комплекс вимог до формування архітектурного середовища об’єктів транспортного призначення на прикладі надземних станцій міського рейкового транспорту.
  • Документ
    Надземні пасажирські об’єкти як просторові орієнтири міста
    (КНУБА, 2011) Проляка, Т. О.
    в статті розглядаються особливості інтеграції утилітарних мережних об’єктів в якості візуальних орієнтирів міста (на прикладі пасажирських станцій міського наземного швидкісного рельсового транспорту). Визначається тип домінування пасажирських об’єктів в міському середовищі, ієрархія пасажирських об’єктів на рівні мережі та міста. Пропонується створювати художньо-просторові єдності на основі використання комунікаційних та структуруючих якостей мереж пасажирських об’єктів