Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
13 результатів
Результат пошуку
Документ Обгрунтування параметрів енергетично врівноваженого приводу роликової формувальної установки(КНУБА, 2014) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено оптимальне значення кута зміщення кривошипів. В якості критерію оптимальності використано функції зміни кінетичної енергії кожного з формувальних візків та сумарної кінетичної енергії всієї установки.Документ Дослідження навантажень в елементах роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом(КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено навантаження в її елементах та встановлено характер їх зміни протягом циклу руху, а також визначено значення потужності, необхідної для забезпечення процесу формування.Документ Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення(КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.Документ Аналіз нерівномірності руху приводних механізмів машин роликового формування(КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.Для роликових формувальних установок з кривошипно-повзунним приводом на один формувальний візок, рекупераційним приводом на два формувальні візки, енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки та врівноваженим приводом на чотири формувальні візки прослідковано зміну кутової швидкості кривошипу установки з моменту пуску і при усталеному режимі руху. Проведений аналіз нерівномірності руху та динамічності при використанні вказаних приводів.Документ Результати роботи наукового напрямку - динаміка і оптимізація режимів руху механізмів і машин(КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Бажан, В. Т.; Паламарчук, Д. А.; Міщук, Д. О.; Шевчук, О. Г.; Шумілов, Г. В.Приведены результаты научных исследований динамики и оптимизации режимов движения строительных и грузоподъѐмных механизмов и машин за 10 лет существования кафедры основ профессионального обучения КНУСА.Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Наведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.Документ Застосування кепстрів у акустичній діагностиці технічного стану будівельних та піднімально-транспортних машин і механізмів(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Запропоновано кепстр у якості комбінованої діагностичної ознаки для акустичного аналізу технічного стану будівельних та підіймально-транспортних машин і механізмів, які функціонують у режимах пуску/гальмування. Кепстр багато в чому визначає як діагностичний засіб поточний стан вказаних машин, а також прогнозує найближчу зміну цього стану.Документ Мінімізація фазових коливань за наявності сил сухого тертя в механізмах зі зворотно-поступальним рухом(2009) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Почка, К. І.Здійснена мінімізація фазових коливань/стрибків у вібраційних системах за наявності сил сухого тертя, що дозволяє оптимізувати їх режими руху.Документ Динамічний аналіз та оптимізація експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Встановлено основні закономірності зміни у часі експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин під дією прикладених сил. Наведено умови, за яких вказані параметри набувають оптимальних значень у режимах реальної експлуатації машин. Для зниження динамічної завантаженості вузлів та агрегатів лісової колісної машини, зокрема її трансмісії використана розрахункова схема машини, яка базується на математичній моделі подвійного маятника. Отримано оптимальні значення коефіцієнта трансмісії, які залежать від темпу вмикання зчеплення та довжини підвіски пачки дерев.Документ Динамічний аналіз роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним привідним механізмом(КНУБА, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Ромасевич, Ю. О.; Почка, О. Б.Для роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним привідним механізмом розраховано навантаження в елементах її конструкції та приводу, визначено функцію зміни необхідного крутного моменту для забезпечення процесу ущільнення виробів з будівельних сумішей із врахуванням дисипації привідного механізму. Встановлено залежність моменту у муфті приводу від величини коефіцієнта дисипації, розраховано функції зміни кінематичних характеристик установки при різних значеннях коефіцієнта дисипації, визначено рекомендовані величини жорсткості та коефіцієнта дисипації.