Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень вантажопідйомних машин: застосування перетворення лапласа(КНУБА, 2012) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, КостянтинНаведено розрахункову та аналогову моделі розрахунку маятникових коливань вантажу, які виникають при експлуатації мостових кранів. У якості аналітичного методу розрахунку навантажень у системі “вантажний візок-канат-вантаж” використане перетворення Лапласа, яке дозволяє врахувати вплив у вказаній системі наявних сил сухого тертя.Документ Застосування методу гармонічного балансу для аналізу маятникових коливань вантажу в процесах пуску/гальмування мостових кранів(КНУБА, 2012) Човнюк, Юрій; Почка, Костянтин; Діктерук, МихайлоНаведено аналіз маятникових коливань вантажу в процесах пуску/гальмування мостових кранів. Застосування методу гармонічного балансу дозволяє встановити динамічну піддатливість та динамічні переміщення як функції частоти коливань з демпфіруванням, обумовленим сухим тертям.Документ Уточнена математична модель коливань вантажу при повороті крана підйомно-транспортної машини(КНУБА, 2014) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, КостянтинУ статті запропонована уточнена математична модель стрілової системи крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного нерівноприскореного повороту. Встановлено умови, за яких виникають квазірезонасні коливання вантажу на канаті, за наявності сухого, в'язкого та нелінійного (квадратичного) тертя.Документ Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні(КНУБА, 2014) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Почка, КостянтинЗапропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.