Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Аналітичні методи розрахунку навантажень вантажопідйомних машин: застосування перетворення лапласа
    (КНУБА, 2012) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, Костянтин
    Наведено розрахункову та аналогову моделі розрахунку маятникових коливань вантажу, які виникають при експлуатації мостових кранів. У якості аналітичного методу розрахунку навантажень у системі “вантажний візок-канат-вантаж” використане перетворення Лапласа, яке дозволяє врахувати вплив у вказаній системі наявних сил сухого тертя.
  • Документ
    Застосування методу гармонічного балансу для аналізу маятникових коливань вантажу в процесах пуску/гальмування мостових кранів
    (КНУБА, 2012) Човнюк, Юрій; Почка, Костянтин; Діктерук, Михайло
    Наведено аналіз маятникових коливань вантажу в процесах пуску/гальмування мостових кранів. Застосування методу гармонічного балансу дозволяє встановити динамічну піддатливість та динамічні переміщення як функції частоти коливань з демпфіруванням, обумовленим сухим тертям.
  • Документ
    Уточнена математична модель коливань вантажу при повороті крана підйомно-транспортної машини
    (КНУБА, 2014) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, Костянтин
    У статті запропонована уточнена математична модель стрілової системи крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного нерівноприскореного повороту. Встановлено умови, за яких виникають квазірезонасні коливання вантажу на канаті, за наявності сухого, в'язкого та нелінійного (квадратичного) тертя.
  • Документ
    Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні
    (КНУБА, 2014) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Почка, Костянтин
    Запропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.