Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Документ
    Обгрунтування параметрів енергетично врівноваженого приводу роликової формувальної установки
    (КНУБА, 2014) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено оптимальне значення кута зміщення кривошипів. В якості критерію оптимальності використано функції зміни кінетичної енергії кожного з формувальних візків та сумарної кінетичної енергії всієї установки.
  • Документ
    Дослідження навантажень в елементах роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки визначено навантаження в її елементах та встановлено характер їх зміни протягом циклу руху, а також визначено значення потужності, необхідної для забезпечення процесу формування.
  • Документ
    Аналіз нерівномірності руху роликової формувальної установки з передавальним механізмом, що має змінне передаточне відношення
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    В результаті проведених досліджень встановлено, що при застосуванні в роликових формувальних установках з кривошипно-повзунним приводом еліптичної зубчастої передачі зі змінним передаточним відношенням між вихідним валом редуктора та приводним валом кривошипа зменшується нерівномірність руху формувального візка, що приводить до зменшення динамічних навантажень у вузлах установки та підвищення якості ущільнення залізобетонних виробів.
  • Документ
    Оптимізація режиму вильоту вантажу баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою використовується для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з‘єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90° з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні. По допоміжній секції рухається вантажна каретка. В процесі зміни вильоту вантажу за допомогою зміни положення вантажної каретки або зміни положення власне стрілової системи виникають коливання вантажу, які приводять до появи динамічних навантажень, що діють на металоконструкцію крана і зменшують продуктивність роботи крана за рахунок потреби часу на заспокоєння коливань вантажу після зупинки. Усунення цих коливань дозволить покращити роботу баштових кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою, підвищити надійність роботи та підвищити продуктивність монтажних та перевантажувальних операцій.
  • Документ
    Аналіз нерівномірності руху приводних механізмів машин роликового формування
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликових формувальних установок з кривошипно-повзунним приводом на один формувальний візок, рекупераційним приводом на два формувальні візки, енергетично врівноваженим приводом на три формувальні візки та врівноваженим приводом на чотири формувальні візки прослідковано зміну кутової швидкості кривошипу установки з моменту пуску і при усталеному режимі руху. Проведений аналіз нерівномірності руху та динамічності при використанні вказаних приводів.
  • Документ
    Результати роботи наукового напрямку - динаміка і оптимізація режимів руху механізмів і машин
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Бажан, В. Т.; Паламарчук, Д. А.; Міщук, Д. О.; Шевчук, О. Г.; Шумілов, Г. В.
    Приведены результаты научных исследований динамики и оптимизации режимов движения строительных и грузоподъѐмных механизмов и машин за 10 лет существования кафедры основ профессионального обучения КНУСА.
  • Документ
    Визначення оптимальних режимів руху маніпулятора за процес пуску (гальмування) під час роботи за однєю з узагальнених координат
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.
    Розглянуто метод розрахунку оптимальних режимів руху стріли маніпулятора разом з вантажем під час роботи за однією з узагальнених координат.
  • Документ
    Мінімізація фазових коливань за наявності сил сухого тертя в механізмах зі зворотно-поступальним рухом
    (2009) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Почка, К. І.
    Здійснена мінімізація фазових коливань/стрибків у вібраційних системах за наявності сил сухого тертя, що дозволяє оптимізувати їх режими руху.
  • Документ
    Області збереження енерговитрат у вантажних маніпуляторах на транспортних засобах
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, В. С.; Міщук, Д. О.
    Розглянуто особливості роботи маніпуляторів з шарнірно - зчленованою стрілою в областях виникнення розсіювання енергії. Для зменшення енерговитрат в системах, що розглядаються, пропонується визначення таких областей.
  • Документ
    Створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.; Паламарчук, І. А.
    Описані основні принципи створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана, а також проведено порівняння кінематичних та інерційних характеристик натурної машини та її фізичної моделі.