Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Результати теоретичних і експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи портального крана(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д. А.В статті здійснено вибір оптимального закону, що найбільш доцільний при здійсненні автоматичного керування електродвигуном механізму зміни вильоту стрілової системи, для здійснення горизонтального переміщення вантажу з мінімальними коливаннями.Проаналізовано графіки зміни горизонтальної координати центру мас вантажу та внутрішнього зусилля в зубчастій рейці,що були отримані теоретичним та експериментальним шляхом. Здійснено порівняння результатів теоретичних та експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи крана МАРК-40, за умови зміни вильоту стрілової системи за оптимальним законом.Документ Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.Документ Експериментальне дослідження зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою(КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Шевчук, О.Представлено результати експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Під час досліджень, що проводилися на фізичній моделі, визначено такі параметри: кут відхилення вантажного канату від вертикалі; переміщення та швидкості вантажного візка та канатного барабана приводу підйому стрілової системи; подовжнє зусилля у відтяжці.Документ Оптимізація режиму пуску механізму повороту стрілового крана за критерієм середньоквадратичного значення пружного моменту в приводі(КНУБА, 2017) Ловейкін, В.; Кадикало, І.Стаття присвячена оптимізації режиму пуску механізму повороту стрілового крана за критерієм середньоквадратичного значення пружного моменту в приводі. На основі побудованої математичної моделі динаміки руху механізму повороту виявлено, що в елементах приводу під час перехідних режимах виникають значні динамічні навантаження. Тому для їх мінімізації проведено оптимізацію процесу пуску механізму повороту баштового крана. Представлений спосіб мінімізації коливань показує, як за допомогою методів варіаційного числення вирішується поставлена задача. Розв'язки задачі представлені графіками залежностей, котрі характеризують суть оптимального закону руху - прикладання моментів та зусиль таким чином, щоб навантаження в приводі були мінімальними, що, в свою чергу, підвищить продуктивність та надійність механізму повороту та конструкції крана в цілому.