Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Геометричне моделювання маркетингових систем в будівництві(КНУБА, 2011) Бондар, О. А.; Якимчук, І. М.; Лаврухіна, К. О.В статті розглядається необхідність побудови маркетингової системи для управління якістю. Проаналізовано основні методи управління маркетинговими системами. Визначаються основні параметри та взаємопов’язані елементи маркетингових систем в будівництві. Доводиться необхідність до доцільністю управління такими системам засобами прикладної геометрії (геометричного моделювання).Документ Сертифікація, як складова маркетингової системи (МС)(КНУБА, 2013) Лаврухіна, К. О.Наведений аналіз інтеграційних процесів стандартизації та сертифікації в МС з метою гармонізації національної системи з урахуванням певних принципів та методів міжнародних норм.Документ Обгрунтування доцільності управлінських процесів в маркетинговій системі з позиції прикладної геометрії(КНУБА, 2013) Бондар, О. А.; Лаврухіна, К. О.Розглядається та доводиться необхідність використання інстументарію прикладної геометрії для формування якісно-кількісної моделі управління маркетинговими системами (МС).