Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Геометричне моделювання маркетингових систем в будівництві
    (КНУБА, 2011) Бондар, О. А.; Якимчук, І. М.; Лаврухіна, К. О.
    В статті розглядається необхідність побудови маркетингової системи для управління якістю. Проаналізовано основні методи управління маркетинговими системами. Визначаються основні параметри та взаємопов’язані елементи маркетингових систем в будівництві. Доводиться необхідність до доцільністю управління такими системам засобами прикладної геометрії (геометричного моделювання).
  • Документ
    Сертифікація, як складова маркетингової системи (МС)
    (КНУБА, 2013) Лаврухіна, К. О.
    Наведений аналіз інтеграційних процесів стандартизації та сертифікації в МС з метою гармонізації національної системи з урахуванням певних принципів та методів міжнародних норм.