Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Врахування сейсмічних впливів на стійкість схилів в ДСТУ-Н «Інженерний захист територій, будівель і споруд від зсувів та обвалів»(ДНДІБК, 2016) Немчинов, Ю. І.; Мар'єнков, М. Г.; Калюх, Ю. І.; Домбровський, Я. І.; Шумінський, В. Д.; Трофимчук, О. М.; Кліменков, О. А.; Берчун, Я. О.На даний час будівництво значної кількості нових об’єктів відбувається на територіях, на яких можливі прояви небезпечних інженерно-геологічних процесів, зокрема зсувів. При дії землетрусів на масиви ґрунтів на схилах підсилюється вплив руйнівних сил, що додатково зменшує їх стійкість. Тому при проектуванні об’єктів на схилах слід враховувати сейсмічні дії на стійкість схилів та їх вплив на масив ґрунту.Документ Розробка ДБН «Інженерний захист територій, будівель і споруд від зсувів та обвалів. Основні положення» та ДСТУ-Н «Інженерний захист територій, будівель і споруд від зсувів та обвалів» до нього(ДНДІБК, 2016) Слюсаренко, Ю. С.; Калюх, Ю. І.; Шумінський, В. Д.; Титаренко, В. А.; Трофимчук, О. М.; Кліменков, О. А.; Берчун, Я. О.; Зоценко, М. Л.; Винников, Ю. Л.; Великодний, Ю. Й.; Біда, С. В.Будівництво значної кількості об’єктів відбувається на територіях, де можливі прояви небезпечних інженерно-геологічних процесів, в тому числі зсувів та обвалів. Тому при проектуванні і будівництві об’єктів на схилах слід вирішувати питання інженерного захисту території, будівель і споруд від цих процесів.Документ Моніторинг Лівадійського палацу при змінах фізико-механічних характеристик ґрунтів Центральної Лівадійської зсувної системи(ІТГІП, 2016) Калюх, Ю. І.; Клименков, О. А.; Берчун, Я. О.Розглянуто систему моніторингу будівельних конструкцій Лівадійського палацу, який розташований на Центральній Лівадійській зсувній системі, та результати впливу зміни фізико-механічних характеристик ґрунтової основи на деформування палацу. Система моніторингу складається з високоточних акселерометрів та інклінометрів. Всі датчики з'єднані в єдину систему з безперервним режимом передачі даних на центральний блок обробки даних.Документ Експериментально-аналітичні дослідження технічного стану залізничних протизсувних споруд під дією динамічних навантажень(Юстон, 2017) Калюх, Ю. І.; Дунін, В. А.; Берчун, Я. О.; Самойленко, С. М.Пропонується нова прикладна методика системного аналізу технічного стану залізничних протизсувних споруд (ЗПС). Методика включає наступні етапи: вібродинамічне обстеження ЗПС; побудову математичної та розрахункової моделей об’єкта дослідження; виконання розрахунків напружено-деформованого стану ЗПС за допомогою відомих програмних засобів будівельної механіки, які сертифіковані та використовуються в будівельній галузі України; порівняльний аналіз експериментальних та розрахункових даних; рекомендації щодо ремонту, відновлення (в разі потреби) та подальшої експлуатації. З’ясовано, що ЗПС в середній частині на час проведення віброметричних досліджень має зменшений показник жорсткості в горизонтальному напрямку. Це може бути спричинено як конструктивними особливостями ЗПС, так і внутрішніми дефектами, що накопичились за час експлуатації стінки. Максимальні зареєстровані амплітуди віброприскорень ЗПС при дії мікросейсмічних коливань і русі залізничних поїздів не перевищують по осі Х 0,25 см/с2, по осі Z – 0,8 см/с2. Міцність бетону відповідає класу В25. Для подальшої експлуатації необхідно ліквідувати наявні дефекти. Експериментально зареєстрована максимальна амплітуда поперечних коливань виникає при частоті 8 Гц. Різниця з розрахунковою частотою коливань становить 1,46 Гц, що відповідає відхиленню ~ 18%.