Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Експериментальні дослідження параметрів реологічних моделей системи «пневматична шина - опорна поверхня, що деформується»(КНУБА, 2012) Пелевін, Л. Є.; Балака, М. М.; Аржаєв, Г. О.У статті наведено результати експериментальних досліджень параметрів реологічних моделей колеса з пневматичною шиною розміром 27.00-33 моделі В-71 та опорної поверхні, що деформується, у вигляді ґрунту типу суглинок. Одержані результати дозволяють аналітично визначити тягово-зчіпні властивості колеса з пневматичною шиною при його взаємодії з опорною поверхнею, що деформується, з урахуванням комплексу геометричних, кінематичних і силових факторів.Документ Аналіз існуючих моделей кінематичних співвідношень при коченні колеса з пневматичною шиною по плоскій опорній поверхні, що деформується(КНУБА, 2011) Аржаєв, Г. О.; Пелевін, Л. Є.; Балака, М. М.Проведено аналіз існуючих моделей кінематичних співвідношень при коченні колеса з пневматичною шиною по плоскій опорній поверхні, що деформується, в області їхнього контакту.Документ Визначення пружних параметрів реологічної моделі пневматичної шини(КНУБА, 2004) Пелевін, Л. Є.; Аржаєв, Г. О.; Салтовський, Б. Г.При дослідженні питань динаміки колісного рушія, постаченого пневматичною шиною (далі "шина"), останню, найчастіше, приймають у виді невагомого кільця, що має радіус, дорівнює вільному радіусу шини 0r , з'єднаного з ободом колеса радіально деформуються елементами, що представляють собою різні комбінації фундаментальних реологічних тіл (Гука, Ньютона, Сен-Венана [1]).