2013

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1196

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Естетика художніх образів споруд «сецесіоністів» як втілення творчого потенціалу епохи
    (КНУБА, 2015) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Художні образи архітектурних споруд – це в першу чергу показник творчого потенціалу епохи, його духовної, політичної та ідейної атмосфери. З історико-художніх позицій мистецтво архітектури „віденської сецесії‖ було одним із перших (після готики), де яскраво і багатоманітно сформувався абсолютно новий тип творчого мислення. Митці архітектури надихались не традиційними історичними формами, а філософсько-естетичним сприйняттям оточуючого природного світу. Тому стиль дуже рідко виступав у стерильних чистих формах та художніх образах.
  • Документ
    Містобудівні ландшафти історичних міст в акварелях архітектора Оскара Ласке – послідовника ідей віденського сецесіону
    (КНУБА, 2015) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Ім‘я Оскара Івана Ласке (молодшого) маловідомого досі в Україні архітектора і художника-акварелиста українського походження з Чернівців є надзвичайно цінним у скарбниці вітчизняної культури і мистецтва. Його життєвий шлях – яскравий приклад становлення одного з найбільш просвітлених демократичних прошарків суспільства – творчої інтелігенції, який сформував на початку ХХ століття абсолютно нове творче мовлення художньо-естетичного світогляду.
  • Документ
    Символи радянського модернізму в Україні - та ix історичні долі
    (Раритети України, 2013) Біленкова, Світлана Вікторівна
    В епоху впливу глобалізації суспільних процесів на культуру будівництва та архітектури XXI ст. радянський модернізм (1950-х - 1990-х років) розглядається сучасними дослідниками як унікальне явище в історії світової архітектури, яке потребує глибокого аналізу і визначення шляхів щодо збереження та ревалоризації архітектурних споруд та ансамблів цього періоду. VIII з'їзд Спілки Архітекторів СРСР у червні 1987 р. став останнім в історії радянської архітектури. Ця подія привела до того, що талановиті представники радянської архітектурної еліти, які впроваджували у життя грандіозні проекти архітектурних символів могутньої імперії залишилися поза увагою і більшість з них покинула свою батьківщину, емігрувавши в інші країни світу.