Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Исследование особености расчета пассажиропотоков на линиях метрополитена(КНУБА, 2011) Берлог, О. И.; Рейцен, Е. О.Проведено исследование прогнозирования передвижений, для планирования развития транспортных систем и зон их влияния.Документ Аудит проектів організації руху пішоходів в транспортно пересадочних вузлах(КНУБА, 2015) Берлог, О. І.Проведено аудит організації пересадок із ліній міського пасажирського транспорту на лінії метрополітену.Документ Напружено – деформований стан конструкцій висотної будівлі на пальових фундаментах при різних способах моделювання грунтової основи(КНУБА, 2017) Михайловський, Д. В.; Комар, А. А.; Комар, О. А.Розглянуто алгоритми розрахунку будівель на пальових фундаментах із аналізом НДС надземних конструкцій будівлі.Документ Використання георадарних технологій у процесах моніторингу дорожнього одягу нежорсткого типу: моделювання розповсюдження падаючих/відбитих електромагнітних хвиль у системах аерокосмічної зйомки(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Чередніченко, Петро Петрович; Остапущенко, Ольга ПавлівнаЗапропонована фізико-механічна та математична моделі для аналізу процесу розповсюдження падаючих та відбитих електромагнітних хвиль у системах аерокосмічної зйомки, що використовуються для досліджень з до- помогою георадарних технологій стану дорожнього одягу нежорсткого типу методами, притаманними системам аерокосмічної зйомки. Визначені основні характеристики падаючих/відбитих електромагнітних хвиль різної поляризації при їх похилому/нормальному падінні на поверхню дорожнього одягу. Останній розглядається як однорідне та неоднорідне середовище. В останньому випадку, в межах обмежень геометричної оптики, знайдені основні характеристики електромагнітних хвиль (падаючих/відбитих), взаємодіючих з дорожнім одя- гом, і обчислені їх параметри з урахуванням залежностей діелектричної, маг- нітної проникностей і питомої електропровідності від просторової коорди- нати z (що характеризує заглиблення у середовище дорожнього одягу), як для нескінченого середовища, так і для дорожнього одягу скінченої товщини.