Навчально-методичні документи
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11228
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Промисловий маркетинг у будівництві : навчальний посібник(КНУБА, 2023) Марченко, Світлана Миколаївна; Захарченко, Петро ВолодимировичРозглянуто діяльність господарюючих суб’єктів на промисловому ринку будівельної галузі, особливо в умовах воєнного стану. Увагу приділено особливостям промислового ринку будівельної галузі й інструментам роботи на ньому: маркетинговому дослідженню ринку промислових товарів галузі будівництва, сегментуванню та позиціонуванню, розробці продуктової стратегії, ціноутворенню, розповсюдженню будівельних матеріалів, ефективним комунікаціям на промисловому ринку будівельних матеріалів, які вкрай потрібні сьогодні для керівників промислових будівельних підприємств, менеджерів тощо. Призначено для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 073 «Менеджмент», а також може бути корисним широкому колу читачів, які цікавляться сучасними науковими досягненнями у сфері науки.Документ Міжнародний маркетинг(КНУБА, 2023) Марченко, Світлана Миколаївна; Алавердян, Людмила МиколаївнаМістять вимоги та характеристику основних етапів виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг», вимоги до її змісту, перелік орієнтовних тем курсових робіт та зразки змісту. Наведено критерії оцінювання курсової роботи. Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.Документ Інформаційні системи маркетингу: методичні вказівки до самостійної роботи(КНУБА, 2023) Дименко, Руслан Анатолійович; Марченко, Світлана Миколаївна; Романенко, Олеся ВалеріївнаМістять методичні рекомендації до підготовки тем та завдань, матеріали для самостійного виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Інформаційні системи маркетингу». Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр".Документ Електронна комерція : методичні вказівки до виконання самостійної роботи(КНУБА, 2023) Дименко, Руслан Анатолійович; Марченко, Світлана Миколаївна; Алавердян, Людмила МиколаївнаМістять рекомендації до підготовки тем та завдань, дискусійні питання та питання для самопідготовки з навчальної дисципліни «Електронна комерція» та тестові завдання для самоконтролю знань. Призначено для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» денної та заочної форм навчання.Документ Електронна комерція : методичні вказівки до виконання практичних занять(КНУБА, 2023) Дименко, Руслан Анатолійович; Марченко, Світлана Миколаївна; Алавердян, Людмила МиколаївнаМістить короткий зміст дисципліни, ситуаційні та розрахункові завдання для практичного вивчення курсу «Електронна комерція». Призначено для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» денної та заочної форм навчання.